Prihodki naraščajo skozi franšizo

Popoln prehod na franšizni sistem je vplival na drastično znižanje stroškov poslovanja, kar se odraža na skupni neto dohodek družbe. Prihodki Burger Kinga so bili v letu 2013 99 odstotkov višji kot v letu pred tem.
Ponedeljek
24.02.2014
Odkar je vse svoje restavracije preoblikoval v franšizo, je Burger King samo v zadnjem četrtletju poslovnega leta 2013 zabeležili 37 odstotno rast prihodkov.
 

Ko je 2010.Burger King objavil načrte, da bo vse svoje restavracije v njeni lasti "prepustil" prejemnikom franšiz, so ameriški analitiki bili zmerni pri ocenah in ne dovolj prepričani v "sposobnost preživetja" te strategije. Namesto da zbirajo direktne prihodke od prodaje v restavracijah, ki jih imajo, je Burger King kot edini vir dohodkov imel franšizno nadomestilo, ki bi ga pobiral od svojih podružnic. Analitiki so se spraševali, ali bodo novi lastniki franšiz pripravljeni plačati pristopna in redna franšizna nadomestila, še posebej v času, ko se večina blagovnih znamk s hitro prehrano sooča s padcem prodaje in dobička.

Vendar pa je sredi lanskega leta, Burger King objavil, da beleži rast prihodkov, v skladu z najnovejšim finančnim poročilom, je družba samo v zadnjem četrtletju poslovnega leta 2013 poročala o naraščanju prihodkov v višini 37 odstotkov. Skupen neto prihodek v letu 2013, je dosegel znesek od 234 milijonov dolarjev, kar pomeni naraščanje za 99 odstotkov, če se upošteva, da je bil prihodek v letu 2012 l 118 milijonov dolarjev.

Prav tako se je v zadnjem letu 360 restavracij v lasti Burger Kinga preselilo v roke prejemnikov franšiz. Stroški poslovanja so se na ta način drastično zmanjšali, in franšizna nadomestila so še naprej prispevala k naraščanju prihodkov. Burger King je, poleg tega v letu 2013 in odprl 670 novih restavracij, kar je za 5,2 odstotka več kot leto prej.

V bistvu vse restavracije Burger King zdaj deluje kot franšize, kar je bil cilj podjetja. Drugače, strategija popolnega prehoda na franšizni sistem se je začela leta 2010. ko je družbo prevzela brazilska investicijska družba 3G Capital.

Ko pogledamo rezultate, ki so doseženi v letu 2013, je direktor Burger Kinga Daniel Schwartz, povedal za ameriške medije, da je cilj bil dosežen, in da je delo "prehoda" v roke izkušenih prejemnikov franšiz končano. Tudi odločitev, da se osredotočimo na uvedbo nekaj "privlačnih" izdelkov, je pozitivno vplivalo na rast prodaje kakor je leto napredovalo - je dejal.

Izdelki, ki so prispevali k naraščanju prodaje so manj kaloričen krompirček (Satisfries), ampak tudi večji hamburger (Big King Burger). V primerjavi z letom 2012, se je prodaja v letu 2013 na svetovni ravni povečala za 0,5 odstotkov in samo v zadnjem četrtletju - 1,7 odstotka na svetovni ravni in za 0,2 odstotka v Združenih državah Amerike.