Hov-Hov tudi v Beogradu

Diplomirana ekonomistka Nevena Vasiljević je že od nekdaj vedela, da želi začeti z lastnim poslom, čeprav je svojo karierno pot začela v javni upravi. - Rada delam in želela sem se ukvarjati z lastnim poslom, kjer bi bili rezultati, v nasprotju z javno upravo, odvisni edino in izključno od mojega truda - pravi Vasiljevićeva. Čeprav jo je še lastna mama spraševala zakaj se podaja v zasebništvo, ki s seboj prinaša celo vrsto tveganj in ima že dober osebni dohodek v državni inštituciji, ni odstopala od svojega cilja. Glede na to, da je veliko časa prebila v Sloveniji, je v Ljubljani videla pekarno za pse "Hov-Hov", ki je že ponujala franšize. Od svojih znancev je poslušala samo pozitivne kritike in ni bilo več dileme.
- Potrebovali smo en teden, da vzpostavimo stik z Nastjo Verdenik, ki je idejni avtor te franšize. Vedeli smo, da je zelo zasedena a smo bili trmasti – in trma se je izplačala. Ko smo se spoznali, je vse steklo brezhibno. Dogovor o sodelovanju smo dosegli v dveh dneh - Vasiljevićeva opisuje srečanje z dajalcem franšize. Podjetje NV New Professional d.o.o. je postalo prejemnik "Hov-Hov" franšize za območje Beograda. V pogodbi so se obvezali, da bodo plačali vstopno nadomestilo in naročili blago v določeni vrednosti. Prva pekarna za pse »Hov-Hov« je bila odprta v naselju Belville, štiri mesece po podpisu pogodbe.
Poslovalnica – notranjost, barve, pohištvo – je opremljena popolnoma enako kot mariborska oziroma ljubljanska in zagrebška, kjer prav tako poslujejo franšize te blagovne znamke. Neposredno ob vhodu v lokal na pse čakata dve posodici s posladki, medtem ko je na policah te pekarne več kot 100 vrst poslastic, igrač in mil vrhunske kakovosti za domače ljubljenčke. Večina peciva, ki se uvaža iz Slovenije, je pakirano v lepo oblikovanih vrečkah, v ponudbi pa so tudi izdelki brez embalaže. V pogodbenih obveznostih je zapisano, da mora franšizojemalec najmanj 70 odstotkov blaga nabavljati pri dajalcu franšize, preostanek pa lahko izbirajo in nabavljajo sami. Kot pravi Nevena Vasiljević, se kljub temu o vsem posvetuje z Nastjo Verdenik, med drugim tudi zato, ker misli, da ima ona veliko več izkušenj v tem poslu in ker si želi že od samega začetka graditi pravičen in korekten odnos.
Trenutno so v teku pogajanja v zvezi z uvozom hrane za pse iz Nemčije, ki se nahaja tudi v poslovalnici dajalca franšize. Kot pojasnjuje Vasiljevićeva, je nečlanstvo Srbije v EU dodatna težava v sodelovanju s tujimi partnerji. - Čeprav smo do lastnice podjetja, ki proizvaja to hrano, prišli preko priporočila in gre za zelo profesionalno in podjetno žensko, nam je po razgovoru s svojim špediterjem o postopkih za izvoz v Srbijo, poslala elektronsko pošto v kateri je napisala, da bi zelo rada videla svojo hrano tudi v Srbiji a je zaskrbljena zaradi procedur in komplikacij na katere bo naletela pri zagonu poslov.
V bližnji prihodnosti namerava s poslovnimi partnerji samostojno pokriti beograjsko tržišče s pekarnami "Hov-Hov". Ocenjujejo, da bi glavno mesto Srbije potrebovalo tri do štiri poslovalnice te blagovne znamke. - Trenutno smo osredotočeni na poslovanje prve poslovalnice in ne nameravamo odpirati druge, dokler prva ne začne dobro poslovati. Uspeh bi bil, če bi v prihodnjem letu odprli še eno - pravi Vasiljevićeva.
Preberite članke

Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
Najbolj brano

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Verbatoria nezadržno širi svojo franšizno družino v Evropi - na zemljevidu je nov partner iz Poljske. Podjetje je sodelovalo tudi na sejmu "Frankfurt Franchise Expo 2024".
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti