Smejte se brezskrbno
V Združenih državah Amerike, državah Evropske unije in v Avstraliji v zadnjih nekaj letih konstantno raste povpraševanje po vseh možnih kozmetičnih tretmajih za beljenje zob. Nič čudnega. Po anketah, ki so jih izvajali v omenjenih državah, 98% vprašanih meni, da beli zobje in lep nasmeh olajšajo stik in komunikacijo med ljudmi, 96% pravi, da lepi zobje in nasmeh povečajo privlačnost osebe, 74% pa verjame, da lep in atraktiven nasmeh lahko veliko pomaga pri karieri. Zato ne začudi dejstvo, da je globalni trg za beljenje zob v letu 2013 dosegel 12 milijard dolarjev. Potencial za razvoj in rast na tem hitro rastočem trgu, je videlo tudi madžarsko podjetje Smile Partner, ki je leta 2103 predstavilo svoj koncept salonov za beljenje zob – Smile Point.
Čeprav Smilepoint na Madžarskem obstaja le malo več kot leto dni, jim je uspelo razviti franšizno mrežo z več kot 50 poslovnih enot, kar je bil, kot pravijo, samo prvi korak v ekspanzijo, ki naj bi poleg matičnega trga, v kratkem obsegalo tudi sosednje države – Srbijo, Hrvaško in Slovenijo.
V podjetju poudarjajo, da je franšiza Smilepoint zelo fleksibilen sistem. Za najmanjši format franšizne enote – franšizni kotiček – je potrebno zagotoviti komaj štiri kvadratne metre znotraj obstoječega kozmetičnega ali manikirnega salona, spa ali fitnes studia, hotela, stomatološke ordinacije… Vstopno nadomestilo za posamezno franšizo znaša 4.000 evrov, vključuje pa vse kar je potrebno za opremo prostora in sam tretma – stoli, LED luč, operativni priročnik, zaščitna očala, dodatni pribor in 100 posameznih setov za beljenje zob. Obstaja možnost tudi za master franšizo, je pa v tem primeru nadomestilo višje in se določi po dogovoru.
V podjetju pravijo, da je poseben poudarek na izobraževanju prejemnikov in osebja, ki bi delalo v salonu. Usposabljanja vodi kvalificiran inštruktor, ki partnerje podrobno seznani s procesom beljenja zob (definicija, znanje o aktivnih substancah), pravnimi informacijami (specifikacija proizvodov po predpisih EU), najbolj pogostimi vprašanji, kontraindikacijah in vseh korakih samega tretmaja.
Ostali elementi podpore vključujejo tudi registracijo vseh proizvodov v relevantnih inštitucijah Evropske unije, kot tudi vsestransko pomoč pri marketingu in promociji koncepta (celostna podoba, kampanje, promocijska prodajna orodja). Trajanje pogodbe je tri leta.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.