"Združene barve" po celotni Rusiji
Benetton, kljub ekonomskim sankcijam, padcu vrednosti rublja in političnim nemirom, nadaljuje s širjenjem svoje prodajne mreže v Rusiji. Začeli so z obnovo že obstoječih trgovin, v začetku novembra pa je bila odprta tudi nova "flagship" trgovina, ki se razprostira na 1600 kvadratnih metrih in se nahaja na eni od najprestižnejših lokacij v Moskvi (Tverskaya ulica). Do konca jeseni naj bi odprli še tri nove trgovine, medtem pa so v podjetju potrdili, da v prihodnjih treh letih načrtujejo po Rusiji odpreti kar 40 novih trgovin.
Kot so te dni pojasnjevali predstavniki, je za Benetton – takoj za Italijo – Rusija največji in najbolj pomemben trg. Pomembno je upoštevati, poudarjajo, da podjetje na tem trgu posluje že polnih dvajset let in da ima blagovna znamka zgrajen in zelo močan položaj v primerjavi z ostalimi popularnimi modnimi blagovnimi znamkami iz tujine. Ocenjujejo, da Benetton lahko računa na ogromno bazo lojalni potrošnikov, ki še vedno želijo kupiti vse, kar se pod tem imenom prodaja. V tem trenutku ima Benetton 108 trgovin po celi Rusiji.
Podjetje namerava, poleg novega dizajna prodajnega prostora, uvesti še spremembe v modelu prisotnosti na trgu. Do začetka letošnjega leta so bile vse trgovine v Rusiji v rokah prejemnikov franšiz. Vse na novo odprte trgovine pa bodo v lasti matičnega podjetja. Kot pravijo, direktna prisotnost ne bo ogrozila sodelovanja, niti ustvarjala konkurence obstoječim franšiznim partnerjem, bo pa podjetju omogočila vzpostavitev močnejšega nadzora nad blagovno znamko in časopisom, ki ga načrtujejo uvesti v celotno mrežo.
Po drugi strani je širjenje mreže v Rusiji samo del širšega načrta za globalni razvoj. Podjetje je že pred leti, poleg maloprodaje, močno razvijalo tudi proizvodnjo in nepremičninski sklad, v prihodnjih letih pa se želijo osredotočiti izključno na svoj osnovni posel torej na samo blagovno znamko, kot potrjuje že ruski primer. Vsa pozornost in kar je še najbolj pomembno, vse investicije bodo od zdaj usmerjene na distribucijo, prodajo in marketing. To pomeni, da se bo delalo na povečanju števila prodajnih mest, vzpostavitvi mreže na trgih v razvoju in uvajanju novih oblik trgovin. Koncept On Canvas, ki je bil po Milanu nedavno predstavljen tudi v Moskvi, bo tako uveden v Benettonove trgovine po celem svetu.
Preberite članke
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.
V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Doris Klenert se je po enem letu dela učteljice z licenco Helen Doron odločila za korak dlje – postala je prejemnik franšize Helen Doron in odprla studio za učenje angleškega jezika.
Po dveh letih zatišja se Burger King vrača na romunske trge.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Osnovna sredstva so opredmetena osnovna sredstva in neopredmetena sredstva. Prva so urejena s SRS 1, druga s SRS 2, oboja pa so povezana z zneskom 500 evrov, ki računovodjem marsikdaj predstavljajo preglavice, zato pojasnimo pomen tega zneska.