"Združene barve" po celotni Rusiji

Za italijanski Benetton je Rusija največji in najbolj pomemben tuji trg. Prve trgovine na tem trgu so bile odprte že pred dvajsetimi leti (1994).
Ponedeljek
17.11.2014
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
 

Benetton, kljub ekonomskim sankcijam, padcu vrednosti rublja in političnim nemirom, nadaljuje s širjenjem svoje prodajne mreže v Rusiji. Začeli so z obnovo že obstoječih trgovin, v začetku novembra pa je bila odprta tudi nova "flagship" trgovina, ki se razprostira na 1600 kvadratnih metrih in se nahaja na eni od najprestižnejših lokacij v Moskvi (Tverskaya ulica). Do konca jeseni naj bi odprli še tri nove trgovine, medtem pa so v podjetju potrdili, da v prihodnjih treh letih načrtujejo po Rusiji odpreti kar 40 novih trgovin.

Kot so te dni pojasnjevali predstavniki, je za Benetton – takoj za Italijo – Rusija največji in najbolj pomemben trg. Pomembno je upoštevati, poudarjajo, da podjetje na tem trgu posluje že polnih dvajset let in da ima blagovna znamka zgrajen in zelo močan položaj v primerjavi z ostalimi popularnimi modnimi blagovnimi znamkami iz tujine. Ocenjujejo, da Benetton lahko računa na ogromno bazo lojalni potrošnikov, ki še vedno želijo kupiti vse, kar se pod tem imenom prodaja. V tem trenutku ima Benetton 108 trgovin po celi Rusiji.

Podjetje namerava, poleg novega dizajna prodajnega prostora, uvesti še spremembe v modelu prisotnosti na trgu. Do začetka letošnjega leta so bile vse trgovine v Rusiji v rokah prejemnikov franšiz. Vse na novo odprte trgovine pa bodo v lasti matičnega podjetja. Kot pravijo, direktna prisotnost ne bo ogrozila sodelovanja, niti ustvarjala konkurence obstoječim franšiznim partnerjem, bo pa podjetju omogočila vzpostavitev močnejšega nadzora nad blagovno znamko in časopisom, ki ga načrtujejo uvesti v celotno mrežo.

Po drugi strani je širjenje mreže v Rusiji samo del širšega načrta za globalni razvoj. Podjetje je že pred leti, poleg maloprodaje, močno razvijalo tudi proizvodnjo in nepremičninski sklad, v prihodnjih letih pa se želijo osredotočiti izključno na svoj osnovni posel torej na samo blagovno znamko, kot potrjuje že ruski primer. Vsa pozornost in kar je še najbolj pomembno, vse investicije bodo od zdaj usmerjene na distribucijo, prodajo in marketing. To pomeni, da se bo delalo na povečanju števila prodajnih mest, vzpostavitvi mreže na trgih v razvoju in uvajanju novih oblik trgovin. Koncept On Canvas, ki je bil po Milanu nedavno predstavljen tudi v Moskvi, bo tako uveden v Benettonove trgovine po celem svetu.


Zanimivosti na forumu