Taco Bell v jurišu na nove trge

Foto: Mike Mozart/Flickr
Kot je uradno objavljeno namerava Taco Bell, franšizna veriga restavracij znana po mehiških specialitetah, znatno povečati število restavracij v tujini – natančneje do leta 2023 odpreti 1300 novih poslovnih enot na trgih izven Združenih Držav Amerike. Taco Bell je "v jurišu" na evropske, azijske in južnoameriške države, predvsem pa na Veliko Britanijo, Korejo, Japonsko, Čile, Peru in Indijo.
Povečanje števila restavracij naj bi s prodajo, po ocenah korporacije, navrglo dodatni dve milijardi dolarjev.
Trenutno ima ta franšizna veriga 250 restavracij v 26 državah – kar je znatno manj v primerjavi s »sestrskima« podjetjema – KFC in Pizza Hut – ki se, enako kot Taco Bell, nahajajo na portfelju podjetja Yum! Brands. Prav izkušnje teh blagovnih znamk pa zelo opogumljajo. KFC namreč največ prihodkov od prodaje ustvari prav na tujih trgih – največ na Kitajskem, kjer ima več kot 4600 restavracij, kar je ena tretjina vseh KFC restavracij v tujini.
Za Taco Bell je fokus na mednarodne trge samo del širšega razvojnega načrta, ki vključuje tudi rast mreže na matičnem trgu. Do leta 2022 načrtujejo odpreti 2000 restavracij v Ameriki, kar bi prineslo tudi novih 14 milijard dolarjev od prodaje. V tem trenutku ima Taco Bell 5800 poslovnih enot v Ameriki, z otvoritvijo 200 novih restavracij v letu 2014 pa je podjetje podrlo tudi lasten rekord.
Vir: Entrepreneur Magazine
Preberite članke

Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Ali lahko ekspanzija Taco Bell-a naredi pretres na posameznih trgih izven Amerike? Vsekakor je pogoj, da ne naredijo enake napake kot pred 20 leti.
Uspešno poslovanje lahko razširite z odpiranjem novih podružnic ali hčerinskih podjetij ali z ustvarjanjem novih podjetij - prek franšizinga. V primerjavi s prve dve metode, poslovni razvoj prek franšizinga zahteva manj naložb in manj tveganja
JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.
Zanimivosti na forumu
Načrtujemo nadaljnja odprtja
https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Načrtujemo nadaljnja odprtja
res je tako. https://www.sunrose7.com/sl/restavracija-bohinj
Mini Panijeva mini mreža
res zanimiva zgodba, ki ti da misliti. od njega se lahko marsikaj naučimo https://ergonomske-resitve.eu/