Preberite članke
Jump Planet, poljski koncept zabavnega parka s trampolini, nudi franšizo v Sloveniji. Kaj se pričakuje od kupca franšize?
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Najbolj brano
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Podjetje Smile Partner, lastnik koncepta za beljenje zob Smilepoint, išče prejemnike franšiz v državah naše regije.
Kaj vse so dosegli v letošnjem letu, k čemu težijo, kot tudi po čem se Skinial razlikuje od drugih sistemov za odstranjevanje tetovaž, govori lastnik koncepta Klaus Bode.
V čem je skrivnost uspeha fitnes programa FitCurves, kaj je potrebno za otvoritev kluba in uspešno poslovanje, nam razkriva Miklos Forgacs, menedžer blagovne znamke, ki je največja ameriška fitnes franšiza
Franšizni mreži koncepta za hujšanje Xtravaganza so se v letošnjem letu na Hrvaškem pridružile še tri franšize. V načrtu imajo širitev tudi v druge države regije.