ZISHA ČAJNA HIŠA is not available anymore
The reason for stopping presentation in the franchise opportunities catalogue might be:
- the company finished recruitment of new franchisees or partners;
- the organizer is introducing changes to the terms of cooperation;
- termination of the company's cooperation with the Franchising.si portal;
- removal from the franchise opportunities catalogue by the editors.
We invite you to read about other active concepts from same sector.
Katalog franšiznih in partnerskih sistemov
blago za široko potrošnjo
Preberite članke
 Ideja za posel v skodelici kave
                                            /07.11.2016
                                         
                                            Ideja za posel v skodelici kave
                                            /07.11.2016
                                        
                                        Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Najbolj brano
 S skupnimi močmi
                                            /15.01.2015
                                         
                                            S skupnimi močmi
                                            /15.01.2015
                                        
                                        Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
Na prvi pogled bi mnogi lahko rekli, da gre za zanimiv, vendar nekoristen proizvod. Toda dizajnerski dvojec Al&Ro je predstavil inovativno modno kreacijo, ki se ji napoveduje lepa prihodnost.
Nemška veriga Veganz, kot pove tudi ime, ponuja izključno veganske izdelke. Koncept se je razširil tudi do Dunaja in Prage, kjer so odprli prve trgovine izven matičnega tržišča.
Trgovin z oblačili je veliko in vsi prodajajo podobno blago. Kako doseči uspeh, da kupec kupuje prav v vaši trgovini, ne pa pri konkurenci? Pri tem vam lahko pomaga pospeševanje prodaje (merchandising) – veščina izpostavljanja in pozicioniranje blaga.
