ZISHA ČAJNA HIŠA
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Čaj je takoj za vodo druga najpogostejša pijača na svetu, dandanes pa po tej opojni substanci posegajo tudi mlajše generacije, ki jo pijejo tudi zaradi pozitivnih učinkov na telo in duha. ZISHA je svojo ljubezen do čajev in priložnost na trgu uporabila za oblikovanje čajne zgodbe, ki jo vse od začetkov pa do danes vodi želja po največji in najboljši ponudbi čajev, kar jih premore sleherni čajevec, po konkurenčnih cenah.
Stabilna rast podjetja, ki je odraz vedno večjega povpraševanja, jim daje elan, da stalno izboljšujejo čajno kolekcijo in dvigujejo čajno kulturo pitja čaja v Sloveniji in tudi drugod. Zisha je podjetje, ki vidi v čajih neskončen potencial, zato je njihova prednost usmerjena v stalno izboljšanje prodajnega programa, prodaje in trženja ter zadovoljstvu čaje-ljubcev.
Začetek franšize ZISHA
Ta franšizna zgodba se začne leta 2010, ko se je ustanovila blagovna znamka ZISHA s ciljem postati največja in najboljša čajnica v regiji. Pri izbiri imen smo izhajali iz dejstva, da želimo biti drugačni od ostalih čajnic, ki v imenu skoraj nujno uporabljajo besedo CHA (kar po kitajsko pomeni čaj). Zato smo smisel poiskali v posebnem kitajskem glinenem čajniku imenovanem Zisha, ki se še danes uporablja v tradicionalnem postopku priprave čaja na Kitajskem.
Čas po ustanovitvi smo posvetili grajenju blagovne znamke, analiziranju trga in marketinških trendov ter večanju prodaje čajev in pripomočkov preko spletne trgovine www.zisha.si, katero smo postavili najprej. V nekaj mesecih je ideja presegla pričakovanje, saj je prodaja rastla eksponentno, zato smo ponudbo čajev in pripomočkov povečali, ter se širili naprej, najprej s čajno hišo v centru Ljubljane, kmalu zatem je sledila čajna enota v prav tako Ljubljanskem predelu v Šiški ( shopping center ) in kasneje tudi v shopping centru v Mariboru.
Danes v čajni hiši Zisha ponujamo več kot 300 kvalitetnih in različnih vrsta čajev, ter mnogo ostalega čajnega pribora.
ZISHA je danes prva slovenska franšiza na področju čajev ( in ena redkih v Evropi ), in delujemo po standardih in priporočilih Etičnega kodeksa evropske franšizne asociacije.
Ponujamo več kto 300 različnih vrst čajev in vsak od njih je bil skrbno izbran na osnovi okusa, vonja in kakovosti. Pri izbiri in nakupu čajev sodelujemo z najboljšimi čajnimi vrtovi širom sveta.
Ponujamo torej:
- Različne vrste čajev ( črni, zeleni, beli, oolong, rooibosh, zeliščni, sadni, pu-erh, rumeni, mate čaj in domača zelišča );
- Matcha čaj in pripomočke za pripravo;
- Čajni pribor ( skodelice, čajnike, čajne sete, cedila, šatulje..)
- BIO čaje, ki jih je mogoče najti med zelenimi, črnimi, oolong, zeliščnimi in rooibosh čaji.
Vsi organski čaji pa so certificirani s strani podjetja Inštitut KON-CERT Maribor.
Med izbori čajev lahko najdete aromatizirane ( z okusi ) in ne aromatizirane čaje, pestro paleto pravih čajev pa dopolnjujemo z svežimi in kvalitetnimi izdelki, pri čemer upoštevamo ponudbo na trgu in želje naročnikov – kupcev.
Prav tako poslovno sodelujemo z nekaj gostinskimi lokali, ki za svoje potrebe od nas naročajo čaje po izbiri, torej poleg maloprodaje ponujamo tudi prodajo na debelo, po konkurenčnih cenah.
Lastne poslovne enote
3 (Slovenija)
Franšize enote
1 (Slovenija)
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
Kaj vključuje franšizna ponudba:
- Pravico do uporabe blagovne znamke ZISHA (ime in znak)đ
- Ekskluzivne področne pravice za franšizno enoto
- Know-how in pravico do uporabe poslovnega modela ZISHA
- Asistenco pro dizajnu franšizne enote in poslovnemu načrtu
- Podporo pri izbiri lokacije in najsodobnejše in optimalne opreme enote.
- Operativni priročnik z natančno razdelanimi procesi ( ki natančno pojasnijo vsa področja poslovanja )
- Zagonski podporni paket
- Program usposabljanja za uspešen zagon poslovanja ( za poznavalca čajev ZISHA )
- Podporo pred odprtjem franšizne enote in v času celotnega trajanja franšizne pogodbe
- Vso potrebno programsko opremo za učinkovito poslovanje
- Dobavne verige - skrbno izbrane čaje iz najboljših čajnih vrtov širom sveta
- Razvojne aktivnosti ( kontinuirana skrb franšizo dajalca za razvoj asortimenta, v skladu s trendi )
- Prisotnost na spletni strani www.zisha.si
- Vključitev lokacije v komunikacijo in vso promocije znamke ZISHA
- Podporo pri oglaševanju in drugih oblikah promocije na lokalnem trgu
- Redna izobraževanja
- ZISHA ekipa je na voljo za vsa vprašanja, tekom celotnega poslovanja oziroma trajanje pogodbe
Ocenjena skupna vrednost naložb
20.000 – 30.000 EUR
Odvisno od kvadrature …
Osnovne sistemske zahteve
- Ste ljubitelj čajev.
- Imate podjetniško žilico in osnovne poslovne kompetence. Zavedate se, da delo v maloprodaji zahteva veliko predanosti.
- Ste motivirani in dobro organizirani, imate željo uspeti in ste pripravljeni delati kot del družine ZISHA.
- Imate radi delo z ljudmi in nimate zadržkov biti v ospredju, v prodaji.
- Ste etično in finančno trdni ter do svojih strank, dobaviteljev in partnerjev delujete z integriteto.
Informacije o franšizorju
Kontaktna oseba za kandidate
MARKO LORBER
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Ergonomski stol SpinaliS, ki je razvit in izdelan v Sloveniji, lahko danes kupimo po celotni Evropi. Ekskluzivni distributer za poljsko tržišče si želi razširiti svojo prodajno mrežo na Poljskem, zato se je odločil – da ponudi tudi franšize.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
Na prvi pogled bi mnogi lahko rekli, da gre za zanimiv, vendar nekoristen proizvod. Toda dizajnerski dvojec Al&Ro je predstavil inovativno modno kreacijo, ki se ji napoveduje lepa prihodnost.
Nemška veriga Veganz, kot pove tudi ime, ponuja izključno veganske izdelke. Koncept se je razširil tudi do Dunaja in Prage, kjer so odprli prve trgovine izven matičnega tržišča.
Trgovin z oblačili je veliko in vsi prodajajo podobno blago. Kako doseči uspeh, da kupec kupuje prav v vaši trgovini, ne pa pri konkurenci? Pri tem vam lahko pomaga pospeševanje prodaje (merchandising) – veščina izpostavljanja in pozicioniranje blaga.
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.