CHIPAS
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
CHIPAS je restavracija, ki ima v Sarajevu kultni status: skupek edinstvenega vzdušja, hitre postrežbe in kakovostnega menija po zelo ugodnih cenah.
Vzdušje v restavraciji CHIPAS je zelo prefinjeno, z retro pridihom in neštetimi detajli (lokalne starine), s posebnim »pečatom« podjetja Coca Cola®, ki je sodelovalo pri oblikovanju notranjosti (retro posterji, plakati). Vse to naredi CHIPAS v prepoznaven in privlačen prostor za domače in tuje goste in turiste – vseh starosti, kultur in stilov, za vsako obdobje v dnevu.
Storitev CHIPAS je hitra in kakovostna, z dodelanim stilom postrežbe – goste strežejo natakarji, enako kot v klasičnih restavracijah. Vseobsegajoča IT rešitev (InSpirit) omogoča učinkovito delo ter optimalno organizacijo, ki je sposobna obdelati izjemno velik promet – CHIPAS je restavracija, ki je polna cel dan, vsak dan v tednu. Implementiran je najvišji nivo HACCP standardov, tako da je izjemen poudarek na higieni.
Tisto, kar je specifično za CHIPAS restavracije, je univerzalen, splošno sprejemljiv meni – z izjemno sprejemljivimi cenami. Osnova CHIPAS menija je – CH(icken) in PAS(ta) – ki je bazirana na piščančjih jedeh in testeninah, z enostavno in edinstveno cenovno politiko. Vsak obrok na piščančji osnovi ima enako ceno (v Sarajevu ta znaša 4,5 KM oziroma 2,3 EUR), enako pa velja tudi za vse jedi iz testenine (v Sarajevu 3,5 KM oziroma 1,8 EUR). Obrok je sestavljen tudi iz sladice, priloge, solate in omake, ki so pripravljeni po posebnem domačem receptu in s tem vnašajo tudi delček tradicije.
CHIPAS meni ni samo univerzalen in dostopen, ampak tudi širok – ponudbo sestavlja približno dvajset jedi na osnovi piščanca in desetina različnih testenin, ob raznovrstni ponudbi napitkov in slaščic. Skozi sodelovanje s podjetjem Coca Cola®, pa je zagotovljena nizka cena za steklenico Coca Cole®, ki s tem postane "idealen spremljevalec" vsem CHIPAS obrokom! Po podatkih iz Coca Cole®, je CHIPAS največji prodajalec Coca Cola® napitkov na kvadratni meter v kategoriji ne-trgovin v Bosni in Hercegovini. Zato koncept CHIPAS vključuje tudi poseben program sodelovanja s podjetjem Coca Cola®.
CHIPAS je preizkušen koncept s stabilno rastjo prometa in prihodkov. Organizacija poslovanja in optimiziran IT sistem omogočata visok promet, privlačne cene in dobičkonosno poslovanje. Sedaj vam ponujamo, da skozi koncept CHIPAS enak recept uporabite tudi v vašem mestu in ponovite naš uspeh!
Lastne poslovne enote
2 (Sarajevo, Bosna in Hercegovina)
Franšize enote
1 v Bosni, 1 na Poljskem
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
- Podpora pri izbiri in ureditvi lokala
- Celoten know-how za opremljanje in organizacijo restavracije – specifična celostna podoba
- Seznam dobaviteljev opreme in podpora pri opremljanju; poseben dogovor s podjetjem Coca Cola® v zvezi z urejanjem lokala in dobavo marketinškega materiala
- Organizacija in optimizacija poslovanja in IT sistem
- Podpora pri implementaciji HACCP sistema
- Edinstven meni z recepti in organizirano dobavo
- Konstantne izboljšave menija
- Izobraževanje menedžerjev, kuharjev in natakarjev
- Podpora pri tekočem poslovanju
- Podpora na sami lokaciji pri otvoritvi restavracije
- Marketinška podpora, začetni marketinški paket
Ocenjena skupna vrednost naložb
- Vstopno nadomestilo: 5.000 EUR
- Redno mesečno nadomestilo: 2,5% prometa
- Pričakovana višina skupne investicije (kompletna ureditev restavracije): cca. 70.000 EUR
- Pričakovani ROI (poplačilo investicije): 2-3 leta
Osnovne sistemske zahteve
- Za dosego najboljših rezultatov, se mora prejemnik franšize osebno angažirati pri delu restavracije
- Obvezna je prometna lokacija z vrtom
- Zaželeno je, da ima restavracija več prostorov
- Obvezno je sodelovanje s podjetjem Coca Cola®
Informacije o franšizorju
CHIPAS
Trg Fra Grge Martića 4, Sarajevo, Bosna in Hercegovina
+387 61 147 517
Kontaktna oseba za kandidate
Muamer Čolić
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.
Franšizing je izraz, ki pomeni obliko sodelovanja med partnerji, na podlagi določenih vrst licenčnih pogodb, ki postaja vse bolj priljubljeni način v različnih zvrsteh podjetništva. K franšizingu je možno uvrstiti tudi vrsto oblik podjetništva, ki temeljijo na distribucijskih ali agencijskih pogodbah.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.
Kaj je ključnega pomena za Surf’n’Fries, ki posluje na 16 trgih, katere oblike sodelovanja ponujajo ter kako upravljajo zdaj že veliki franšizni sistem, nam odgovarja Andrija Čolak.
Mini Pani, podjetje za proizvodnjo in distribucijo predpripravljenih zamrznjenih peciv, je začelo širiti svoj franšizni sistem na Hrvaškem in sicer so odprli prve franšizne objekte v nekaj mestih. V novem leto bo v središču širitev na Primorje!
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.