Modri slon
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Glavna dejavnost založbe MODRÝ SLON Publisher s.r.o je objavljanje „personaliziranih knjig“ oz. osebno prilagojenih knjig in dodatnih izdelkov. Cilj je spodbuditi otroke k branju in jim omogočiti, da odkrijejo čarobnost pisanega besedila.
Od leta 1998 je založnik izdal več kot 60 naslovov, napisanih in ilustriranih izključno za revolucionarni produkcijski sistem. Vsak izmed teh naslovov je s prodajnega vidika postal prodajna uspešnica. Od leta 2010 je založnik k sodelovanju na projektu povabil pisce in ilustratorje, ki so še začetniki. Leta 2001 je založba izdala didaktično pomoč (igro) imenovano TANGLE BOOK, ki je na natečaju STAR OF 3D ADVERTISING 2004 prejela prvo nagrado v kategoriji „Novost leta“ in tretjo nagrado v kategoriji „Najboljši promocijski ali darilni izdelek.“
Leta 2011 se je začel projekt »Jaz berem« v katerem je sodelovala tudi naša založba, skupaj z 477 osnovnošolci. Bralne sposobnosti otrok se se ovrednotile pred in po branju personalizirane knjige. Projekt je bil s strani Ministrstva za šolstvo ocenjen kot zelo stimulativen - rezultati so dokazali povečanje bralne pismenosti za 28%.
Leta 2016 je založba za prilagojeno knjigo »ROBIN« na sejmu FOR KIDS v Pragi prejela nagrado Grand.
Leta 2017 je založba izdala tudi prvo osebno slikanico leporello na svetu. Ta izdelek je takoj postal velika uspešnica in je presegel prodajo vseh drugih knjig.
Celoten komercialni koncept založbe je zgrajen na franšiznem modelu. Kdorkoli izpolnjuje postavljene zahteve, lahko postane franšizer.
Založba na češkem trgu deluje že 20 let in nenehno razvija svoj prodajni in partnerski sistem. Velik poudarek je na posebnem pristopu do vsakega obstoječega ali potencialnega partnerja (franšizerja). Ne smemo pozabiti omeniti, da poleg komercialnega vidika obstaja tudi vidik pozitivnega pristopa in pomoči partnerja pri projektih podpore branju.
Zakaj Modry slon?
- Dokazano podjetje
- Edinstveno znanje in izkušnje
- Sofisticirana uspešna marketinška strategija
- Podpora franšizi
- Varnost delovanja lastnih strojev
- Kakovost izdelkov
- Inovacije izdelkov
- Minimalni obratovalni stroški
Lastne poslovne enote
1 (Opava, Češka)
Franšize enote
Češka, Slovaška, Poljska, Francija, Nemčija, Velika Britanija, Madžarska, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Romunija, Latvija.
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
- Razvoj tiskanja ter znanje in izkušnje za uspešno dokončanje osebno prilagojenih knjig in njihovo predstavitev na trg
- Dostava izdelka
- Tehnološka podpora, potrebna za dokončanje personalizirane knjige
- Marketinško svetovanje za uspešno poslovanje
- Komercialni materiali in celoten portfelj
- Ekskluzivnost v dani državi
Ocenjena skupna vrednost naložb
- Približno 25 000 CZK (1000 €) na milijon prebivalcev
- Brez tekočih stroškov
- Pogodbe se sklenejo za obdobje 4 let in se lahko podaljšajo
Dobiček
- 50% kupne cene izdelka, ki jo je plačal kupec
Osnovne sistemske zahteve
Naš partner mora imeti ustrezne veščine sodelovanja z uradi, šolami in podjetji. Potrebna je komunikativnost in predstavljanje našega podjetja v PR. Bistvenega pomena je poznavanje interneta in socialnih medijev (Facebooka, Instagrama), izkušnje z upravljanjem s spletno trgovino pa so koristne.
IŠČEMO
- Partnerja, ki verjame, da lahko otroci z branjem prilagojenih knjig odkrijejo čarobnost pisanega besedila
- Partnerja, ki resnično verjame, da lahko na trgu konkurira drugim
- Partnerja, ki govori angleško
Informacije o franšizorju
Kontaktna oseba za kandidate
Marek Halfar (english)
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano
Leta 1998 se je Modrý slon Publisher s.r.o odločil, da bo češke otroke motiviral z branjem personaliziranih oz. osebno prilagojenih knjig. Lastnik podjetja, Marek Halfar razkriva, kako s franšiznim sistemom upravlja v tujini.
Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše "Modri Slon" na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.
Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.
Franšizni sistemi, ki so specializirani za otroke in mladostnike, iz leta v leto privlačijo vse več strank, poleg njih pa tudi prejemnike franšiz.
Češka založniška hiša Modri slon, znana po personaliziranih knjigah za otroke, je dobila pravice za objavo serije knjig z enim od priljubljenih animiranih junakov – Krtkom.
JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.
O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.
V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.
Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.
Angie Coates je za svojega prvega otroka ustvarila glasbeni program Monkey Music, potem pa se je odločila deliti znanje tudi z drugimi – v Veliki Britaniji je zgradila močno franšizno mrežo.
Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.