ZDRAVO LJUBAVI

Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema
Zdravo Ljubavi je edinstvena kakaoterija in surovo veganska trgovina.
Lastnica in avtorica koncepta, Ksenija Lea Ronai, je leta 2019 poglobljeno spoznala to starodavno rastlino in način serviranja kakava. Takrat je koncept in idejo prenesla v ta del Evrope, pred štirimi leti pa je v Beogradu na Dorćolu odprla prvi center Zdravo Ljubavi, kjer na inovativen način v blenderju, z datlji in ekološkimi začimbami, pripravlja okusne kakavove napitke.
Postopek serviranja kakavovih napitkov je moderniziran in prilagojen sodobnemu življenju, hkrati pa ohranja tradicijo in modrost starih majskih ljudstev.
Usposabljanje je prejela na jezeru Atitlán v Gvatemali, kar jo naredi popolnoma edinstveno v pristopu do kakava kot sestavine in načina priprave.
KAKAV je rastlina, ki fizično in energetsko vpliva na zdravje telesa ter na sočutje. Kakav sprošča hormon sreče, ki je odgovoren za mir, ravnovesje in harmonijo v zasebnem in poslovnem življenju. „Zdravo Ljubavi“ neguje poseben in edinstven način priprave kakavovih napitkov, s skrbno izbranimi surovinami in kombinacijami začimb, ki so rezultat večletnega raziskovanja franšizodajalca.
Poleg kakavovih napitkov nudimo solate, testenine, suši, pleskavice, tople juhe, surove sladice, palačinke, sladoled in še mnogo drugega. Vsa hrana je ekološka, veganska, sveže pripravljena v 8–12 minutah z uporabo lokalnih in organskih sestavin.
Prejemnikom franšize nudimo podporo in pomoč pri odprtju lastnega centra „Zdravo Ljubavi“.
ZAŠTO ZDRAVO LJUBAVI?
Verjamemo, da je pomembno, kaj vnašamo vase, in da s hrano uravnotežujemo svojo moč in življenjsko energijo. Vemo, da zdrave izbire negujejo naše telo od znotraj in ga zdravijo. Zato smo ustvarili obroke in sladice, ki prinašajo zdravje, energijo in ljubezen.
Franšiza predvideva tri modele: od najpreprostejšega, kjer se ponuja le kakavov napitek, do najbolj zahtevnega, ki vključuje celotno ponudbo veganske restavracije.
Naši zahtevi glede prostora so zelo fleksibilne – od minimalnih 8 m² do lokala z vrtom.
Lastne poslovne enote
1-Beograd, Serbia
Fotografija enote sistema
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije
Zdravo Ljubavi nudi prejemnikom franšize znanje, orodja in usposabljanje za uspešen razvoj in vodenje poslovanja.
Naš franšizni paket vključuje:
- Dobava ceremonialnega kakava, uvod v skrivnosti kakavovih napitkov, usposabljanje o koristih kakavovih napitkov, usposabljanje za prodajo ceremonialnega kakava
- Operativni priročnik s poslovnimi standardi, ki vključuje standarde, procese, recepte in marketinške smernice
- Zaščiteno ime in blagovno znamko
- Know-how, ki zajema:
- izbor lokala;
- urejanje in opremljanje;
- dobavo;
- asortiman in pripravo/proizvodnjo asortimana;
- znanje in veščine za prodajo asortimana;
- organizacijo dela zaposlenih;
- sezname (izdelkov in dobaviteljev);
- organizacijo poslovanja in druge poslovne procese, testirane in preverjene v praksi;
- Normativi in recepture
- Usposabljanje o zdravem načinu prehranjevanja
Ocenjena skupna vrednost naložb
Višina potrebne investicije znaša od 5.000 do 25.000 € glede na izbran model franšiznega sodelovanja.
Višina vstopnine je odvisna od izbranega modela franšiznega sodelovanja.
Redna provizija, ki vključuje tudi prispevek za globalni marketing, je fiksna in znaša od 200 €/mesec.
Pričakovani ROI (povračilo investicije): 1–2 leti.
Osnovne sistemske zahteve
Idealni prejemniki franšize naj bi imeli predvsem ljubezen do kakava, zanimanje za zdravo prehrano in razumevanje koncepta surovo veganske hrane.
Poleg tega je potreben podjetniški duh, zaželeno pa je tudi predhodno izkušnje na področju prodaje in marketinga.
Potreben je začetni kapital, izkušnje z gostinstvom pa so prednost.
Informacije o franšizorju
KSENIJA-LEA RONAI PR „ZDRAVO LJUBAVI“ BEOGRAD
Vanizelseova 16, Beograd
+381 604777711
Kontaktna oseba za kandidate
Ksenija Lea Ronai
Dodatne informacije
Preberite članke
Najbolj brano

Newyorški bagel s sarajevsko dušo: kako je zakonski par zagnal uspešen posel in zdaj ponuja franšizo vsem, ki si želijo avtentično blagovno znamko v svojem mestu.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?

Pogodba o franšizingu je temelj na katerem se gradi odnos med franšizorjem in franšizijem.
Evropski kodeks etike za franšizing (http://www.eff-franchise.com/spip.php?rubrique13) vsebuje zbirko pravil ravnanja članov nacionalnih franšiznih združenj, pogojev za vstop in ravnanje včlanjenih franšiznih družb.
Franšizni paket je bistvo franšiznega sistema, saj vsebuje vse - celoten poslovni koncept, ki ga ponuja franšizor.
Podjetnik, ki želi postati franšizij in v poslovnem smislu prevzeti franšizni sistem, lahko pričakuje številne ugodnosti
Discovery Day, je skovanka in v našem jeziku pomeni dan, ko oseba, ki izrazi interes za nakup franšize in lahko prvič »v živo« spozna sistem, po katerem želi kot bodoči franšizojemalec poslovati. In tudi obratno – franšizodajalec lahko pobliže spozna kandidata za nakup franšize.

Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.
Kaj je ključnega pomena za Surf’n’Fries, ki posluje na 16 trgih, katere oblike sodelovanja ponujajo ter kako upravljajo zdaj že veliki franšizni sistem, nam odgovarja Andrija Čolak.

Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.