Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji

Z več kot 4000 hoteli in 570000 sobami je francoski AccorHotels ne samo največja evropski, ampak tudi eden od največjih svetovnih hotelskih operaterjev. Skupina išče potencialne partnerje in prejemnike franšize tudi v Sloveniji.
Petek
05.05.2017
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
 

To bo še ena luksuzna blagovna znamka AccorHotels v Bosni in Hercegovini. Potem, ko je v začetku leta 2017 potrjena gradnja hotela MGallery by Sofitel v Tarčinu pri Sarajevu, je francoska skupina AccorHotels aprila podpisala še franšizno pogodbo s skupino Al Shiddi Inernational, ki bo v glavnem mestu Bosne in Hercegovine odprla hotel pod blagovno znamko Swissôtel.

- To je vznemirljiv vstop blagovne znamke Swissôtel na novo tržišče in perfekten dodatek k našem portfelju destinacij po celi Evropi - je izjavil Duncan O’Rourke, COO luksuznih blagovnih znamk AccorHotels za področje Evrope.

Swissôtel je veriga luksuznih hotelov s 5+ zvezdicami, v portfelju francoske skupine pa se nahaja od lanskega leta.

Kot navajajo v sporočilu skupine, naj bi se hotel v Sarajevu odprl na začetku leta 2018. Umeščen bo v bližini stavbe Sveta ministrov BiH, v sklopu poslovnega centra Sarajevo City Center, katerega dnevno obišče 30000 obiskovalcev. Hotel bo imel 218 prostranih sob, zasebni klub, tri restavracije, Pürovel Spa & Sport center, pa tudi kongresni prostor, ki bo obsegal 500 kvadratnih metrov. S to investicijo se bo odprlo 200 direktnih in 400 indirektnih novih delovnih mest.

Kot prejemnik franšize, bo s projektom upravljala skupina AlShiddi International iz Riada, ki je eno od vidnih investicijskih podjetij v Saudski Arabiji, z velikim portfeljem lokalnih in globalnih investicij na področju finančnih storitev, nepremičnin, kmetijstva, proizvodnje, industrije in maloprodaje.

Z več kot 4000 hoteli in 570000 sobami je francoski AccorHotels ne samo največja evropski, ampak tudi eden od največjih svetovnih hotelskih operaterjev. Prisoten je v 92 državah in je prepoznaven po raznovrstnih hotelskih blagovnih znamkah, v vseh kategorijah – od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels se na svetovnih trgih širi skozi več kanalov in strategij: z neposredno prisotnostjo (odpiranjem lastnih hotelov), pogodbami o upravljanju, pa tudi s franšiznimi pogodbami oziroma s podeljevanjem franšize, ki je vedno bolj uveljavljena strategija. Skupina išče potencialne partnerje in prejemnike franšize tudi v Sloveniji.


Zanimivosti na forumu