Posel za neumorne
Lukas Lenzinger je za franšizni sistem Surf’n’Fries izvedel povsem slučajno, med dopustom na Hrvaškem – kot pravi je na plaži v Zrču v mobilnem kiosku Surf’n’Fries vsak dan kupoval vsaj en obrok. "Postal sem velik ljubitelj njihove embalaže. Omake ločene od krompirčka so pravzaprav nekaj, kar sem si od nekdaj želel a je bilo to zelo težko najti. Koncept mi je bil resnično všeč in glede na to, da je Surf’n’Fries cool in mlada blagovna znamka, sem menil, da lahko uspe kjerkoli" - pravi Lenzinger.
Vedno si je želel ustanoviti lastno podjetje, področje v katerem je želel poslovati pa je bila gastronomija. »Ko sem se vrnil na Dunaj, ni šel mimo niti en teden brez razmišljanja o Surf’n’Fries. Poklical sem Andrijo Čolaka, enega od lastnikov, ker sem želel zbrati več podrobnosti o možnosti prevzema franšize za področje Avstrije,« pripoveduje Lenzinger o svojih začetkih.
Danes ima Lenziger dva mobilna objekta, tržišče pa pokriva tako, da obiskuje vse večje festivale v Avstriji. Preden je postal prejemnik franšize, je Lukas Lenzinger delal kot samozaposleni promotor različnih dogodkov, ki jih je organiziral po Dunajskih nočnih klubih. "Vesel sem, ker sem vzel franšizo saj se, ko potrebujem podporo, vedno lahko obrnem na dajalce franšize, za kar sem jim zelo hvaležen", pravi on. Ena od prednosti tega sistema, ki jo poudarja, je tudi to, da obstaja dvosmerna komunikacija. Na eni strani vedno dobi ustrezen nasvet od dajalca franšize, na drugi strani se tudi sam ne zadržuje pri sugeriranju določenih stvari v zvezi s tržiščem na katerem deluje. "Vsak franšizni sistem razvija svoje "zaupne informacije" in proizvode. Pogosto menjavanje le tega bi uničilo bistvo, a ko dajemo franšizo za neko drugo državo, bi vsak sistem moral biti pripravljen poslušati predloge prejemnikov franšize in sprejeti določene stvari za zadovoljitev navad lokalnih potrošnikov. V Surf’n’Fries se tega zavedajo že od samega začetka, zato mi konceptu v Avstriji vsekakor dajemo osebni pečat. Andrija in Denis Polić (drugi lastnik) se zavedata, da mi najbolj poznamo navade Avstrijcev in nam dopuščata, da posledično koncept prilagajamo. Do zdaj se še nikoli ni zgodilo, da bi bili nezadovoljni z našimi odločitvami" - pravi Lenzinger.
Foto: Surf'n'Fries – mobilni kiosk
Kot pravi, povprečen Avstrijec potrebuje določeno časovno obdobje za nove stvari in jih mora na nek način večkrat preizkusiti. "Postregli smo na deset tisoče potrošnikov pri tem pa se še ni zgodilo, da nekdo ne bi bil zadovoljen s Surf’n’Fries embalažo in izdelki" - poudarja Lenzinger.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.