13.06.2016

Posel za neumorne

Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.

Lukas Lenzinger je za franšizni sistem Surf’n’Fries izvedel povsem slučajno, med dopustom na Hrvaškem – kot pravi je na plaži v Zrču v mobilnem kiosku Surf’n’Fries vsak dan kupoval vsaj en obrok. "Postal sem velik ljubitelj njihove embalaže. Omake ločene od krompirčka so pravzaprav nekaj, kar sem si od nekdaj želel a je bilo to zelo težko najti. Koncept mi je bil resnično všeč in glede na to, da je Surf’n’Fries cool in mlada blagovna znamka, sem menil, da lahko uspe kjerkoli" - pravi Lenzinger.

Surf'N'Fries Fot. L.Lenzinger

"Vsak franšizni sistem razvija svoje "zaupne informacije" in proizvode. Pogosto menjavanje le tega bi uničilo bistvo, a ko dajemo franšizo za neko drugo državo, bi vsak sistem moral biti pripravljen poslušati predloge prejemnikov franšize in sprejeti določene stvari za zadovoljitev navad lokalnih potrošnikov. V Surf’n’Fries se tega zavedajo že od samega začetka, zato mi konceptu v Avstriji vsekakor dajemo osebni pečat". Lukas Lenzinger.

Vedno si je želel ustanoviti lastno podjetje, področje v katerem je želel poslovati pa je bila gastronomija. »Ko sem se vrnil na Dunaj, ni šel mimo niti en teden brez razmišljanja o Surf’n’Fries. Poklical sem Andrijo Čolaka, enega od lastnikov, ker sem želel zbrati več podrobnosti o možnosti prevzema franšize za področje Avstrije,« pripoveduje Lenzinger o svojih začetkih.

Danes ima Lenziger dva mobilna objekta, tržišče pa pokriva tako, da obiskuje vse večje festivale v Avstriji. Preden je postal prejemnik franšize, je Lukas Lenzinger delal kot samozaposleni promotor različnih dogodkov, ki jih je organiziral po Dunajskih nočnih klubih. "Vesel sem, ker sem vzel franšizo saj se, ko potrebujem podporo, vedno lahko obrnem na dajalce franšize, za kar sem jim zelo hvaležen", pravi on. Ena od prednosti tega sistema, ki jo poudarja, je tudi to, da obstaja dvosmerna komunikacija. Na eni strani vedno dobi ustrezen nasvet od dajalca franšize, na drugi strani se tudi sam ne zadržuje pri sugeriranju določenih stvari v zvezi s tržiščem na katerem deluje. "Vsak franšizni sistem razvija svoje "zaupne informacije" in proizvode. Pogosto menjavanje le tega bi uničilo bistvo, a ko dajemo franšizo za neko drugo državo, bi vsak sistem moral biti pripravljen poslušati predloge prejemnikov franšize in sprejeti določene stvari za zadovoljitev navad lokalnih potrošnikov. V Surf’n’Fries se tega zavedajo že od samega začetka, zato mi konceptu v Avstriji vsekakor dajemo osebni pečat. Andrija in Denis Polić (drugi lastnik) se zavedata, da mi najbolj poznamo navade Avstrijcev in nam dopuščata, da posledično koncept prilagajamo. Do zdaj se še nikoli ni zgodilo, da bi bili nezadovoljni z našimi odločitvami" - pravi Lenzinger.

Foto: Surf'n'Fries – mobilni kiosk

Kot pravi, povprečen Avstrijec potrebuje določeno časovno obdobje za nove stvari in jih mora na nek način večkrat preizkusiti. "Postregli smo na deset tisoče potrošnikov pri tem pa se še ni zgodilo, da nekdo ne bi bil zadovoljen s Surf’n’Fries embalažo in izdelki" - poudarja Lenzinger.

Posel za neumorne

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank