08.02.2015

Moja franšiza: Fly Fly Travel

Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.

Čeprav je danes uspešna podjetnica in prejemnik franšize turistične agencije Fly Fly Travel, je bil za Isidoro Tepavčević iz Novega Sada vstop v podjetništvo, kot pravi sama, rezultat življenskih okoliščin. Preden je sploh pomislila na vstop v posel prodaje letalskih kart in turističnih aranžmajev, je Isidora Tepavčević z družino osem leta živela v Ukrajini v Kijevu. V medijski hiši KP Media je bila zadolžena za marketing. Ko so se decembra 2011 odločili, da se vrnejo v Srbijo, je Isidora morala začeti spet na začetku. - Kot je to pogosto v Srbiji, je ne glede na znanje tujih jezikov, izobrazbo, izkušnje težko najti delo - pravi iskreno.

FLY FLY Fot. I. Tepavčević

Naše sodelovanje je zasnovano na vsakodnevni in brez rezervni podpori, za katero stoji tim odličnih, mladih ljudi iz Fly Fly Travel. To pomeni predvsem prenos izkušenj in znanja, poleg tega pa še oskrba z vsemi sistemi in programsko opremo, ki so pri delu nepogrešljivi. Na konstantno in vsakodnevno marketinško, logistično in tehnično podporo lahko računam skozi celotno trajanje pogodbe. I. Tepavčević

Ob moževi brezpogojni podpori se je odločila, da poskuša postati samostojna podjetnica. Ker se je zavedala, da je lažje razvijati posel v že razdelanem sistemu kot iz ničle, je že od samega začetka razmišljala o – vstopu v franšizing. - Vedela sva kaj pomeni delati v franšizingu. Pravzaprav je vstop v franšizing postal osnovni predpogoj za začetek s poslom. Skrbelo naju je edino to, da nisva vedela ali obstaja ter kakšna je ponudba franšiz v Srbiji - pripoveduje kako se je vrinila in razvijala ideja o tem modelu poslovanja.

Razmišljala je o različnih branžah in se na koncu, ko je pregledala vse možnosti za razvoj in rast posla, odločila za turizem. Med podjetji, ki so ponujala franšizo, pa se je najbolj izpostavil Fly Fly Travel. - Odločila sva se za Fly Fly Travel, ker je podjetje na trgu postalo prepoznavna blagovna znamka. Pritegnil naju je predvsem izdelan sistem dela in široka paleta proizvodov v ponudbi - pojasnjuje Isidora, ki se je odločila postati prejemnik njihove franšize.

Tako je na začetku Marca 2013 v Novem Sadu odprla turistično agencijo za prodajo letalskih kart in aranžmajev pod blagovno znamko Fly Fly Travel. - V franšiznem paketu smo dobili vse kar je bilo potrebno za začetek dela – podjetje je poslovalnico opremilo v svojem prepoznavnem slogu, poskrbelo za pisarniško pohištvo in opremo, kot tudi reklamni material - pravi Tapčević. Kot dodaja, Fly Fly Travel, kot del podpore prejemnikom franšize, priskrbi tudi vso potrebno poslovno programsko opremo, pa tudi usposabljanje za prodajo letalskih kart in aranžmajev na sedežu podjetja v Beogradu.

Isidora poudarja, da z otvoritvijo poslovalnice ta pomoč in podpora podjetja ne izgine. - Naše sodelovanje je zasnovano na vsakodnevni in brez rezervni podpori, za katero stoji tim odličnih, mladih ljudi iz Fly Fly Travel. To pomeni predvsem prenos izkušenj in znanja, poleg tega pa še oskrba z vsemi sistemi in programsko opremo, ki so pri delu nepogrešljivi. Na konstantno in vsakodnevno marketinško, logistično in tehnično podporo lahko računam skozi celotno trajanje pogodbe - pojasnjuje.

Čeprav franšizing na začetku poslovanja prinaša neko varnost, je uspeh, kot pravi, v marsičem odvisen od tega, koliko se je podjetnik pripravljen sam posvetiti poslu. - Profesionalnost, predanost, mukotrpno delo a tudi prijaznost v komunikaciji s strankami, so osnovni predpogoji za uspeh - pravi Isidora.

Čeprav je odločitev o vstopu v podjetništvo prinesla neko dozo nepredvidljivosti, za zdaj še ni naletela na večje težave. Prejemnik franšize ima, kot del velikega uigranega sistema, pravzaprav privilegij, da svoje težave deli z ljudmi, ki jih lahko najbolje razumejo. To potrjuje tudi ona. - Skupaj s timom ljudi iz Fly Fly Travel smo šli v poslovanju skozi lepe in uspešne, pa tudi težke situacije. V obojestransko zadovoljstvo, se je na koncu vse uspešno zaključevalo. Na podlagi lastnih izkušenj lahko rečem, da ima prejemnik franšize možnost spremljati preverjen sistem in se zanašati na podporo dajalca, kar mu znatno zmanjša možnosti za neuspeh - pravi, prepričana da bo tudi v prihodnosti tako.

Na vprašanje kaj bi lahko sporočili tistim, ki razmišljajo o vstopu v franšizing, Isidora odgovarja: - Če ste trmasti, pridni, vztrajni, potrpežljivi, pripravljeni na učenje in prilagajanje sodobnem času ter biti v koraku z mediji, je uspeh neizogiben, ne glede na to za katero franšizo ste se odločili.

Moja franšiza: Fly Fly Travel

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank