03.03.2015

Adriatic v fokusu

Podjetje Nau je v Italiji razvilo močno maloprodajno mrežo optik, ki je sestavljena iz več kot 70 trgovin. Sedaj iščejo prejemnike franšiz tudi v državah naše regije.

Nau je bila prva blagovna znamka v Italiji pod katero so se istočasno začela proizvajati očala in razvijati veriga optik. Svojo maloprodajno mrežo so zelo hitro razširili tudi z dajanjem franšize, prva franšizna poslovalnica pa je bila odprta že leta 2006 v mestu Pordenone, kar je komaj leto dni po ustanovitvi podjetja. Trenutno imajo po Italiji 77 poslovalnic – med njimi je 30 franšiznih, do zdaj pa se niso širili v tujino. Je pa podjetje nedavno podpisalo pogodbe o master franšizi za območje Španije in Indije, za Franchising portale pa potrjujejo, da so zainteresirani tudi za širjenje v države naše regije.

Nau! Fot. Nau!

Nau optika, poslovalnica
Pod blagovno znamko Nau se v Italiji razvija veriga optik v katerih se prodajajo izključno proizvodi te blagovne znamke. Dajalec franšize želi razširiti svojo mrežo tudi na balkanske trge.

Mario Spezia, direktor za razvoj blagovne znamke v tujini pravi, da si želijo poiskati lokalne partnerje, ki so že vključeni v franšizni posel ali imajo izkušnje v maloprodaji in bi želeli razvijati njihov koncept. - Nismo definirali ali bi ponudili master franšizo za vse države regije ali pa posamično po državah. To je odvisno izključno od tega, koliko bi potencialni prejemnik franšize lahko garantiral pokritost določenega območja – pokrajine, države ali več držav - pravi Spezia.

Očala blagovne znamke Nau odlikuje široka paleta barv in dizajna, podjetje pa se posebej izpostavlja po skrbi za okolico. Vsakih 30 dni v njihove poslovalnice prispe omejena serija očal, zato je ponudba skoraj vedno – edinstvena.

Zanimiva je tudi zgodba o imenu blagovne znamke. Namreč Nau v Italijanščini nima posebnega pomena. Tvorci blagovne znamke so ga izbrali, ker je kratko, lahko si ga je zapomniti in spominja na angleško besedo "now" (zdaj), s katero so želeli povedati, da je prišel čas, da potrošnikom ponudijo novo izkušnjo.

Po besedah Spezie bo prejemniku franšize zagotovljena ekskluziva, po naravi master franšize pa bo lahko tretjim osebam dajal posamezne franšize. Pripravili bodo tudi ustrezen poslovni načrt s katerim bodo ocenili ali se projekt splača. - Kot dajalci franšize bomo zagotovili polno podporo skozi usposabljanje, ureditev poslovalnice, uvajanje avtomatiziranega sistema dopolnjevanja sortimenta, marketinške kampanje, skratka vseh aspektov poslovanja - dodaja Spezia.

Prejemniki bi morali zagotoviti najmanj 80 kvadratnih metrov velik prostor v prometni ulici ali nakupovalnem središču. Obvezna je tudi bančna garancija, predvidena pa so tudi franšizna nadomestila. Franšizna pogodba se podpiše za pet let.

Adriatic v fokusu

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank