02.02.2015

Zdrava prehrana kot osnova za franšizo

Španski Naturhouse, največji in najuspešnejši franšizni sistem na področju dietetike in nutricionizma v Evropi, namerava v regiji še naprej razvijati franšizo.

Prvi specializirani dietetski nutricionistični center pod blagovno znamko Naturhouse je bil odprt leta 1992 v Španiji in je nastal kot nadgradnja osnovne dejavnosti ustanovitelja in lastnika podjetja Kiluva Group – proizvodnji prehranskih dodatkov in nadomestkov za regulacijo in vzdrževanje telesne teže.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Naturhouse ponuja priložnost biotehnologom, farmacevtom, specialistom za prehrano, kot tudi vsem podjetnim ljudem, ki bi bili pripravljeni investirati na področju dietetike.

Prav profesionalen in zaključen sistem pa je tisto, kar jih je uveljavilo za enega od najuspešnejših poslovnih konceptov. Bolj natančno dejstvo, da stranske Naturhous – najpogosteje osebe s problemom prekomerne telesne teže – lahko dobijo profesionalno in kompletno storitev na enem mestu. Naturhouse ima, poleg prodaje dietnih preparatov, še brezplačno posvetovalnico v kateri dela strokovno osebje, dietetiki nutricionisti in specialisti za prehrano, ki za vsako stransko posebej naredijo individualen načrt prehrane. Vsi preparati ali prehranski dodatki so naravni in se kupujejo v Naturhouse centru. Stranke pa po tem lahko računajo na konstantno podporo – njihovo stanje, spremembe in napredek se spremljajo iz tedna v teden.

- Naše poslanstvo je predvsem izobraževanje. Izhajamo iz tega, da je ljudi potrebno najprej naučiti pravilne prehrane, potem pa jim pomagati, da se teh navad naučijo in jih vzdržujejo - pravijo v podjetju.

Podjetje je, na slovesu "strokovnjaka za zdravo prehrano", ki so ga predano gradili na matičnem tržišču, začelo konec devetdesetih širiti svoje poslovanje tudi izven meja Španije. Danes ima Naturhouse več kot 200 franšiznih centrov v 25 državah – od tega jih skoraj 900 posluje izven Španije, vključno s Slovenijo in Hrvaško. V Sloveniji trenutno poslujejo trije franšizni centri, v sosednji Hrvaški pa dva. V tem trenutku podjetje še naprej išče podjetne ljudi, ki bi bili pripravljeni predstaviti koncept in razvijati centre na lokalnem trgu – v Srbiji se išče prejemnika master franšize, ki bi pričel širjenje na tem trgu, na Hrvaškem se išče prejemnik master franšize, ki bi dodatno razširil mrežo z dvema že obstoječima centroma, v Sloveniji pa se iščejo novi prejemniki franšize, ker to omogoča potencial trga.

- zkušnje v franšizingu ali nutricionizmu, dietetiki ali zdravstvenem sektorju so vsekakor prednost. Ne pa tudi nujen pogoj, ker prejemnik franšize lahko strokovne osebe zaposli - pravijo predstavniki podjetja. Naturhouse bo po drugi strani, svojem prejemniku franšize, prenesel in zagotovil potreben know-how – na razpolago jim bodo  izkušnje, znanje, proizvodi in poslovno logistika, ki so jih nabirali in gradili skozi preteklih dvajsetih let.

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank