Pivo pripoveduje svojo zgodbo

Na dolgem zidu Pivske sobe se nahaja 1500 pivskih steklenic, ki so na Špalatov naslov z leti prihajale iz različnih krajev sveta. Razstavljeno je tudi več kot 400 različnih kozarcev. Večina teh predmetov kot okras prispeva k pivskem vzdušju, medtem pa se ljubiteljem piva streže okoli 200 vrst te pijače.
Ponedeljek
22.02.2016
Tri sobe, štiri zgodbe – ena Hiša piva, edinstven koncept iz Slavonskega Broda je zdaj dostopen v vseh državah regije tudi skozi franšizo.
 

V državah regije praktično ni velikih svetovni pivnic, zato pa idej ne primanjkuje. Pred nekaj več kot letom dni je bil v Slavonskem Brodu zamišljen zanimiv koncept – Hiša piva. Čeprav je bila ta pivska oaza odprta v tradicionalno vinarskem področju Hrvaške, se je poslovna poteza idejnega avtorja Željka Špalata dobro prijela. Zato se je ta gostinec odločil, da svojo idejo skozi franšizo ponudi tudi drugim interesentom.

Hiša piva je resnično odprta v hiši, 250 let starem zaščitenem kulturnem spomeniku, v kateri je desetletja obratovala slavna lokalna restavracija Antik, znana po kulinaričnih specialitetah in slikarskih razstavah. Željko Špalat je razvil edinstven koncept sestavljen iz treh celot – treh sob. Tako so v hišo umeščene Pivska soba, restavracija Antik in Beer Food. Dodali pa so še četrti koncept – catering. Kot pravi Špalat, je s tem zgodba zaokrožena.

Vsaka soba ima svojo zgodbo
Na dolgem zidu Pivske sobe se nahaja 1500 pivskih steklenic, ki so na Špalatov naslov z leti prihajale iz različnih krajev sveta. Razstavljeno je tudi več kot 400 različnih kozarcev. Večina teh predmetov kot okras prispeva k pivskem vzdušju, medtem pa se ljubiteljem piva streže okoli 200 vrst te pijače. - Čeprav sodelujemo z nekaj velikimi blagovnimi znamkami, je glavni poudarek na Zagrebški pivovarni in na njihovem Žuji – Ožujskem pivu – in na majhnih, lokalnih craft pivovarnah, šele potem pridejo na vrsto tuja piva - pravi Špalat.

Beer Food je del Hiše piva, kjer se streže hitra prehrana, osnova jedi pa je pivsko testo ob klasičnih jedeh, ki se po navadi strežejo v pivnicah – hamburgerjih, klobasah, pivskih sendvičih, kebabih ali picah. - Cena je prilagojena za vsak žep, ker smo gostom omogočili, da lahko sami izbirajo sestavine za svoj obrok, odvisno od trenutno razpoložljivega denarja. Želeli smo, da bi vsak kupec našel nekaj zase. Na pici lahko vsakdo naredi svojo kombinacijo sestavin, ki si jih lahko privošči - pojasnjuje Špalat.

Ti dve sobi se nahajata v pritličju Hiše piva, tretja "zgodba" pa je umeščena v prvo nadstropje in nosi naziv stare restavracije Antik. Ohranjen je tudi del starega duha saj smo obdržali galerijo slik, strežemo pa mesne jedi, ribje specialitete, testenine, žar. Špalat izpostavlja, da je poudarek na domači hrani, pridelani v okolici ter da jim je pomembno, da gostje vedo od kod prihaja hrana in kje je pridelana. Gostje restavracije lahko, prav tako kot tisti v Beer Food-u, oblikujejo svoj obrok s pomočjo tabličnih računalnikov, ki so postavljeni na vsako mizo.
- Restavracija Antik je zelo pomemben segment, ker se v njem zbirajo kulturni ljudje, ki radi večerjajo v krasnem ambijentu in se pozneje po navadi selijo v Pivsko sobo, kjer nadaljujejo z druženjem v odlični atmosferi. Zahvaljujoč temu konceptu smo med drugim pridobili bolj zrele generacije kulturnih gostov, ki so ob enem tudi dobri potrošniki, kar so sanje vsakega gostinca - pojasnjuje Špalat.

Da pivo steče tudi skozi franšizo…
To poslovno idejo, ki se je po besedah Špalata, v Slavonskem Brodu zelo dobro izkazala v preteklem letu, bi zdaj radi razširili skozi franšizing. Ta podjetnik z večletnimi izkušnjami v gostinstvu se je odločil, da v državah regije poišče prejemnike franšize. Za začetek je interesentom tako na Hrvaškem, kot tudi v drugih državah regije, na razpolago single-unit franšiza z možnostjo sklepanja tudi master pogodbe. Franšiza se ponuja kot cel koncept Hiše piva, ki vključuje tri sobe in catering ali kot franšiza za enega od treh izpeljank (sobe).

Čeprav se Hiša piva v Slavonskem Brodu dejansko nahaja v hiši, za prejemnike franšize to ni pogoj, je pa to idealna opcija. - Vse zgodbe morajo biti kompaktne saj je to glavni čar tega projekta. Ni nujno, da je objekt hiša, mora pa imeti samostojen vhod, kjer naj bi se, če je le mogoče, nahajal Beer Food - pravi Špalat.

Prejemnik franšize od dajalca franšize dobi tako vse recepte za testo, kot tudi kompletno usposabljanje. - Pripravljeni smo jim pomagati, ker vemo na kakšne težave in napore lahko naletijo saj smo vso to pot prehodili tudi sami. V obojestranskem interesu je, da Hiša piva zaživi in pripoveduje - izpostavlja Špalat.

Na Hrvaškem bi steber Hiše piva še naprej predstavljala Zagrebška pivovarna saj dolgoletno sodelovanje omogoča dobre pogoje in cene, kar je prednost tudi za potencialne prejemnike franšize. - V ostalih državah bi se prilagodili pivovarnam, na katere so navajeni potrošniki teh tržišč saj ni potrebe po vsiljevanju nekega piva v nekem kraju, če se le to tam ne pije… Do zdaj so z nami stopile v stik skoraj vse pivovarne, ker so slišale za nas in so hotele vstopiti v igro, zato menim, da z našim konceptom prodaje in referencami sploh ni problem pristopiti k pravi pivovarni na kateremkoli tržišču - poudarja Špalat.


Zanimivosti na forumu