06.04.2015
Franšiza, ki ugaja športnikom
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
V maloprodajnih trgovinah blagovne znamke Proteini.si lahko najdemo prehranske dodatke za športnike različnih evropskih proizvajalcev. Artikli so glede na namen razvrščeni v pet skupin: zdrav življenski slog, hujšanje, vzdržljivost in regeneracija; mišična masa in oprema ter oblačila za treninge. Avtor koncepta teh poslovalnic je slovensko podjetje ROLnet. Vzpostavitev franšize v Srbiji je trajala nekaj več časa predvsem zaradi zapletene procedure pri registraciji proizvodov, kljub vsemu pa je bila lansko leto v Novem Sadu odprta prva trgovina, pred kratkim pa je pričela s poslovanjem že druga in sicer v trgovskem centru Stadion v Beogradu.
Potencial za otvoritev franšizne trgovine pod blagovno znamko Proteini.si obstaja v vseh srbskih mestih z več ko 100.000 prebivalcev.
Miroslav Pajčin, prodajni menedžer za blagovno znamko Proteini.si, pravi, da so zelo zadovoljni s poslovanjem dveh trgovin, čeprav so na trgu prisotni komaj nekaj mesecev. Posledično nameravajo sami odpreti še nekaj poslovalnic, poleg tega pa nameravajo zainteresiranim podjetnikom ponuditi single-unit franšizo. - V tem poslu obstaja velik potencial in je zelo perspektiven saj krepi zavest o pomembnosti športa in zdrave prehrane - pravi Pajčin.
Prehranski dodatki, ki se prodajajo v teh trgovinah, so namenjeni vsem starostim, uporabljajo pa jih profesionalni športniki in rekreativci. Glavna ciljna skupina so mladi stari od 20 do 30 let, ki se ukvarjajo s športnimi aktivnostmi. Pajčin meni, da se zaradi tako široke interesne skupine trgovina lahko odpre v vsakem mestu z vsaj 100.000 prebivalci.
- Obstaja možnost odprtja poslovalnice tudi v manjših mestih, se je pa potrebno zavedati, da so to vseeno malo dražji proizvodi. Po drugi strani pa so zelo konkurenčni v svoji kategoriji, če gledamo razmerje cena-kakovost - pojasnjuje Pajčin.
Za otvoritev poslovalnice je potreben prostor velik najmanj 40 kvadratnih metrov, izkušnje dajalca franšize v Sloveniji pa kažejo, da gre posel najbolje tistim v nakupovalnih središčih ali prometnih ulicah. Kot pravi Pajčin, je vrednost investicije okoli 50.000 evrov. - Glede na to, da obstajajo določeni standardi, ki jih je potrebno upoštevati, bomo vsakemu prejemniku single-unit franšize pomagali pri otvoritvi in opremljanju lokala. Poleg tega dobijo tudi marketinško podporo in vse potrebne nasvete za dobro vodenje poslovanja - poudarja pajčin.
Poleg Slovenije in Srbije se franšizne prodajalne pod blagovno znamko Proteini.si nahajajo še na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, Črni Gori in Italiji.
Franšiza, ki ugaja športnikom
Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.
Forum 4 tem, 4 komentarji- Kaj je to franšiza? 1 komentar zadnji: 16.08.2016
- Pohištvo po meri otroka 1 komentar zadnji: 10.09.2015
- Nakup podjetja 1 komentar zadnji: 12.09.2014
- Zdrava prehrana kot osnova za franšizo 1 komentar zadnji: 02.05.2016