15.01.2015

S skupnimi močmi

Dva franšizna koncepta iz Češke – Naš Grunt in Fruitisimo – sta se odločila združiti moči in svoje izdelke ponuditi "pod isto streho".

Na Češkem se pod imenom Fruitisimo že deset let razvija koncept lokalov za prodajo sladoleda in sveže stisnjenih sokov. Podjetje ima 40 prodajnih mest, najpogosteje pa se nahajajo v trgovskih centrih. Na drugi strani je Naš Grunt, ena od bolj zanimivih, izvorno čeških franšiz, ki pod svojo blagovno znamko združuje mrežo prodajaln domačih prehranskih izdelkov. Te dni se predstavniki obeh podjetij pogajajo o specifični obliki sodelovanja.

Nasš grunt, Frutisimo Fot. Nas Grunt

Kupci na Češkem bodo prihodnje leto v eni poslovalnici lahko kupili sadne sokove in sladolede blagovne znamke Fruitisimo, kot tudi tradicionalne češke izdelke z domačih kmetij, ki jih dobavlja Naš Grunt.

Fruitisimo in  Naš Grunt naj bi prihodnje leto odprla demo-enoto ozirom trgovino v kateri bi prodajali izdelke obeh podjetij. Tako bodo kupci, poleg sadnih sokov in sladoledov blagovne znamke Fruitisimo, na istem mestu lahko kupili tudi tradicionalne češke izdelke z domačih kmetij, ki jih dobavlja Naš Grunt – mesne izdelke, sire, kruh, med, jajca, sveže sadje in zelenjavo,…

- Ta kombinacija bi potencialno lahko privabila večje število kupcev, kot tudi večje število ljudi, ki bi bili zainteresirani za franšizo, poleg tega pa seveda optimizira tudi stroške najema in ostalih izdatkov…- pravi Jiri Malek, direktor podjetja Naš Grunt. Najavljeni projekt je še vedno v fazi priprave in testiranja. Izdelki Fruitisimo se pravzaprav že prodajajo v nekaterih obstoječih trgovinah Naš Grunt.

V novem projektu bosta obe podjetji kljub simbiozi nadaljevali z delom kot samostojne enote, tisti, ki bodo zainteresirani za tak koncept trgovine, pa bodo morali kupiti franšizi za oba sistema. Koncept pa ni namenjen že obstoječim prejemnikom franšiz. - V teoriji bi naši sedanji prejemniki franšiz lahko dodali bar s Fruitisimo izdelki, žal pa večina trenutno nima dovolj velikega prostora. Ta projekt je namenjen predvsem novim prejemnikom - pojasnjuje Jiri Malek.

Naš grunt ima trenutno 32 lokalov – med katerimi je največ franšiznih. V podjetju razmišljajo tudi o novih trgih. Fruitisimo je letos proslavljal deset let poslovanja.

Članek z našega češkega portala Franchising.cz priredila redakcija.

Želim več informacij
Ime in priimek *
Kontaktni telefon *
E-pošta *
If you see this, leave this form field blank
S skupnimi močmi

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank