novice
"Ameriški dinner" na lovu za partnerji
Denny’s želi osvojiti evropska tržišča. Močni partnerji – prejemniki franšize, ki bi razvijali mrežo restavracij na lokalnih tržiščih – so nenadomestljiva "sestavina" recepta za uspeh.
Zmagovalna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".
365 dni kuhanja
Duka je blagovna znamka švedskih korenin, ki je sinonim za trgovine, v katerih lahko kupimo vse za opremljanje in ureditev kuhinje. Poleg posode, aparatov in tekstila, Duka ponuja – tudi franšizo!
Za "veselo glino" ni meja
O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.
Prvi v nizu
Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.
Desetletje v franšizi
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Ideja za posel v skodelici kave
Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.
Težave za Dairy Queen
Dairy Queen, ameriška veriga s hitro prehrano, znana predvsem po sladkem meniju, je zaprla vse svoje prodajne enote na Poljskem. Ali to vpliva na nadaljnjo širitev mreže v Evropi?
Pizza Hut spet na jedilniku
Poljsko podjetje AmRest, vodilni upravitelj restavracij v Srednji in Vzhodni Evropi, je pred kratkim podpisalo franšizno pogodbo s podjetjem Pizza Hut Europe.
Hot’ Horse ponuja franšizo
Hot’ Horse slovenska veriga s hitro prehrano, ki bazira na konjskem mesu, je razvila franšizni model in aktivno išče kandidate v Sloveniji a tudi v drugih državah regije.
Mini Panijeva mini mreža
Vladimir Todorović iz Kragujevca v Srbiji od leta 2007 posluje kot prejemnik franšize Mini Pani. Danes si lasti štiri franšizne mini pekarne, kmalu pa odpira še peto.
Hitra a zdrava prehrana
Kako zdravo je konjsko meso in ali je vključeno v prehrano prebivalcev naše regije, govori Matej Pogačnik, vodja franšiznega poslovanja v podjetju Hot’ Horse.
Franšiza za nova oblačila avtomobila
Koncept Car Foil Shop, ki združuje prodajo in servis za vgradnjo folij, je začel širiti franšizno mrežo. Prva franšiza je bila odprta v Srbiji, kasneje pa še v Sloveniji.
"Vesela glina" na Hrvaškem
V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.
Indijski koncept osvojil regijo
Brainobrain, program razvoja intelektualnih in življenjskih sposobnosti in veščin pri otrocih, od leta 2010 razvija franšizno mrežo v državah jadranske regije. Do zdaj so odprli 43 centrov.
Fino modelirana franšiza
Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.
Franšiza "s pentljo"
Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.
Novi partnerji za Husse Srbija
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Še en trg za Ticket Com
Francoski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglaševanja na zadnji strani fiskalnih računov, je poleg Hrvaške od letos začel poslovati tudi v Sloveniji.
Posel za neumorne
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.