novice
Fleksibilnost za boljše poslovanje
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Zdravilo za slabe načine poslovanja
Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaga podjetjem ter kakšno je zanimanje za storitev "rezanja stroškov" v regiji, nam odkriva Nikola Oršanić, prejemnik ERA franšize
Ideje za posel? V Varšavi!
Priprave na največji sejem franšiz Srednje Evrope so se že začele. Pričakujejo 200 razstavljalcev in več kot 7000 obiskovalcev.
Franšiza brez nadomestil
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Hotelski gigant nudi franšize v naši regiji
Blagovne znamke največje evropske hotelske skupine AccorHotels so kot franšiza zdaj dostopni tudi v naši regiji. Poljsko podjetje Orbis je odgovorno za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.
Za partnerje – vse najboljše
Čeprav majhen a neizogiben znak pozornosti, so voščilnice pravzaprav velik posel. To potrjuje tudi švedsko podjetje Card Group s prodajno mrežo v kar 45 državah. Franšizo zdaj želijo razviti tudi v Sloveniji.
Regionalna družina izobraževalnih centrov
Šola mentalne aritmetike "Malac genijalac" (Malček genijalček) odpira izobraževalne centre tudi izven Srbije. Franšizna mreža se na matičnem srbskem trgu pospešeno širi.
Franšizni sistem je kot družina
Pri izbiri partnerjev iščemo predvsem resnost in predanost poslu, pravi Milica Gavrilović, lastnica franšiznega koncepta "Dve šmizle"
Leto za No+Vello
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Green Motion v Sloveniji
Green Motion, eokološko usmerjena rent-a-car franšiza, po Srbiji, Hrvaški ter Bosni in Hercegovini, vstopa tudi na slovensko tržišče.
Velika blagovna znamka, velike koristi
Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.
Še ena blagovna znamka AccorHotels v regiji
Hotelska blagovna znamka Swissôtel, del največje evropske verige AccorHotels, je podpisala pogodbo o franšizi za razvoj novega mestnega počitniškega središča v Sarajevu.
Subway odprt na Hrvaškem
Največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu odpira svoja vrata na Hrvaškem. Prvi Subway je bil odprt v Arena Centru v Zagrebu, s čimer tudi uradno pričenja z delom in razvojem verige na Hrvaškem.
Z velikim korakom naprej
Kaj je novega v franšiznem sistemu in kako poteka sodelovanje s prejemniki franšize, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travel.
Pohod na območje Adriatica
JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.
Dobrodošli v Parizu
Največji evropski sejem franšiz – Franchise Expo Paris – bo letos potekal od 19. do 22. marca. Bralci portala Franchising.si lahko dobijo brezplačne vstopnice.
Keltski duh iz osrčja Vegasa
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.
Fly Fly na severu in jugu
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Preprostost je recept za uspeh
Kaj je ključnega pomena za Surf’n’Fries, ki posluje na 16 trgih, katere oblike sodelovanja ponujajo ter kako upravljajo zdaj že veliki franšizni sistem, nam odgovarja Andrija Čolak.
Mini Pani širi sistem
Mini Pani, podjetje za proizvodnjo in distribucijo predpripravljenih zamrznjenih peciv, je začelo širiti svoj franšizni sistem na Hrvaškem in sicer so odprli prve franšizne objekte v nekaj mestih. V novem leto bo v središču širitev na Primorje!