novice

svet | 11.07.2014

Najhitreje rastoče franšize

Po pisanju revije Entrepeneur, Ameriko osvajajo franšize fitness klubov, lokalov za prodajo zmrznjenega jogurta in restavracij hitre prehrane.

lepota in fitnes | 10.07.2014

Frizura tudi s pomočjo franšize

Veriga slovenskih frizerskih salonov Mitja, uspešno širi svojo mrežo in namerava svoje poslovanje razširiti po vsej Evropi.

gastronomija in gostinstvo | 03.07.2014

Inovacija, ki se splača

Boris Opravić iz podjetja Svesa natura nam pojasnuje kaj je potrebno za uspeh franšize, prednosti koncepta Let’s Pizza in kako je koncept zaživel na Hrvaškem.

blago za široko potrošnjo | 30.06.2014

Za vegane, ampak tudi drugi so dobrodošli

Nemška veriga Veganz, kot pove tudi ime, ponuja izključno veganske izdelke. Koncept se je razširil tudi do Dunaja in Prage, kjer so odprli prve trgovine izven matičnega tržišča.

gastronomija in gostinstvo | 27.06.2014

Kaj je novega v Rakia Baru?

Srbski Rakia Bar nekoliko spreminja svoj franšizni sistem in ponuja nove možnosti za potencialne prejemnike franšiz.

farmacija in zdravje | 26.06.2014

Jasna vizija

Na kateri stopnji razvoja so začeli razmišljati o franšizi, zakaj je pomembno, da je optik tudi dober prodajalec, in kaj prejemnik franšize lahko pričakuje od sistema, nam bo povedal Tihomir Krstič.

ostala trgovina | 25.06.2014

V treh letih na tri tržišča

Žaneta Badlikova, prejemnica master franšize slovenske družbe Spinalis, je pustila prejšnjo zaposlitev, da bi se v celoti posvetila razvoju poslovanja blagovne znamke SpinaliS na tržiščih Slovaške, Češke in Poljske.

lepota in fitnes | 22.06.2014

Hitra rast

Portugalski franšizni blagovni znamki Body Concept in Depil Concept osvajata nova evropska tržišča. Prejemnike franšize iščeta tudi v naši regiji.

gastronomija in gostinstvo | 19.06.2014

Subway načrtuje nadaljnji razvoj

Po svečani otvoritvi svoje prve restavracije veriga SUBWAY® v Sloveniji načrtuje nadaljnji razvoj

intervju | 18.06.2014

Franšizinga še ne razumemo

Miloš Dežnak iz Match Pointa-a nam bo razložil kaj pomeni franšizing ljudem v naši regiji, kako izbrati in zakaj je težko najti ustrezne franšizije

svet | 13.06.2014

Koliko so vredne najvrednejše blagovne znamke?

Tudi letos je BrandZ 100 objavil lestvico najvrednejših blagovnih znamk. Med prvimi desetimi najdemo tudi enega od franšiznih sistemov.

nepremičnine | 11.06.2014

V strokovnih rokah

Ena najbolj znanih družb za posredovanje nepremičnin – Century 21 - ima na Češkem novega prejemnika master franšize.

gastronomija in gostinstvo | 10.06.2014

Subway se vrača na Hrvaško!

Največji svetovni franšizni sistem Subway, se vrača na hrvaško tržišče. V naslednjih nekaj letih načrtujejo najmanj 20 novih restavracij in že iščejo franšizne partnerje.

obleka in obutev | 09.06.2014

Franšiza trgovin Second Hand

Madžarska družba Ír Használtruha uvaža in distribuira rabljena oblačila preko svoje verige second hand trgovin. Franšizno mrežo želi pod blagovno znamko „Irish Second Hand“ razširiti tudi v naše kraje.

intervju | 03.06.2014

Potrebujemo red

Kako razvit je franšizni trg v Sloveniji, kakšno vlogo ima slovensko franšizno združenje in zakaj je pomembno zakonsko urediti poslovni model franšize, smo vprašali gospoda Igorja Pavlina

gastronomija in gostinstvo | 28.05.2014

Navdih za mlade

Kdo in kako je dobil priložnost odpreti restavracijo Subway

obleka in obutev | 22.05.2014

S čevlji v vsak kraj

S širitvijo Pekovih poslovalnic preko manjših poslovalnic, ki bodo v lasti in upravljanju malih podjetnikov, bomo kmalu dobili v vsakem manjšem kraju trgovino s čevlji, tako kot je to bilo nekoč.

gastronomija in gostinstvo | 20.05.2014

Vroča pizza iz avtomata

Podjetje Svesa Natura, imetnik franšize za področje nekdanje Jugoslavije in Avstrije, išče po uspešnem začetku na Hrvaškem, partnerje še drugod.

gastronomija in gostinstvo | 19.05.2014

Zadetek!

Kako lahko franšizing pomaga nogometnemu klubu? Brazilci imajo zanimiv primer.

poslovne storitve in internet | 12.05.2014

Prva računovodska franšiza

Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.

  prvi
  predhodna
7
8
9
11