Pod blagovno znamko Skinial trenutno deluje 45 studijev za odstranjevanje tetovaž. V letošnjem letu načrtujejo, da bodo z vstopom na nova tržišča, imeli skupno 100 centrov.
Četrtek
21.08.2014
Mreža studijev za trajno odstranitev tetovaž Skinial, je v lanskem letu podvojila število franšiznih enot. Sedaj iščejo nove partnerje tudi v naši regiji.
 

Nemškemu podjetju Skinial vsekakor odgovarja dejstvo, da se s povečevanjem števila tistih, ki se odločijo za tetoviranje, povečuje tudi število tistih, ki jih želijo odstraniti. Od ostalih podobnih studijev se razlikujejo po svoji varni metodi, manj boleči metodi, ki izključuje uporabo laserja. Podjetje se širi tudi s pomočjo franšize in sedaj išče partnerje tudi v tem delu Evrope, vključno s  Slovenijo.

Njihovo skupno število franšiznih enot je naraslo na 45, v osmih različnih državah, nazadnje z novimi centri v Španiji in na Poljskem. – V letošnjem letu si prizadevamo najti prejemnike master franšiz v Franciji, Veliki Britaniji, na Češkem, na Madžarskem in tudi v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. Obenem pa planiramo podvojiti število studijev in doseči številko 100 delujočih centrov – pojasnuje direktor Skiniala Klaus Bode.

K razvoju podjetja je pomembno pripomogla tudi online promocija, še posebej lasten Facebook profil. V Skinialu se ob zavedanju pomembnosti socialnih omrežij poslužujejo vseh razpoložljivih promocijskih  in komunikacijskih orodij, ki jih v vsaki držai lokalno prilagodijo. Ustrezna prisotnost in promocija na spletu je del osnovnega paketa podpore, ki ga garantirajo slehernemu franšiziju v sistemu. – Naša spletna kampanija se je že nekajkrat poplačala. Prizadevamo si biti izjemno hitri, ko našim strankam in partnerjem odgovarjamo na vprašanja glede cen, franšiznega koncepta ali lokacij naših centrov. Zato razširjamo našo prisotnost tudi na Twitter in Google+ - pojasnuje Klaus Bode.

Drugače je za organiziranje Skinial franšiznega studija potreben prostor s petnajstimi kvadratnimi metri. Lahko ga umestimo tudi v privatno stanovanje, če poskrbimo za zagotovitev obveznih higijenskih standardov. Enako velja za že obstoječe klinike, kozmetične ali pa estetske salone.

Skinial v Sloveniji prvenstveno išče prejemnika master franšize, vendar se zavedajo, da je ustreznih kandidatov relativno malo. Zato istočasno iščejo tudi bodoče lastnike posameznih franšiznih enot, ki seveda predvidevajo precej nižje investicije od tistih za master franšizo.

Vse dodatne informacije o franšzinem sistemu Skinial boste našli v našem Katalogu franšiz.


Zanimivosti na forumu