Navdih za mlade
Lani novembra je Subway že drugič v svoji zgodovini, povabil k sodelovanju mlade in podjetne ljudi k nenavadnemu „svetovnemu izzivu“ (Virtual Subway Global Challenge).
Mladi udeleženci, stari med 18 in 24 let iz več kot 100 držav, so tako lahko preko on line aplikacije virtualno „odprli“ franšizno restavracijo te popularne verige hitre prehrane.
Svojčas je družba Subway objavila v sporočilu za javnost, da želi dati priložnost mladim, da čeprav virtualno, ustanovijo svoje podjetje in začnejo svoj lastni posel ter tako občutijo, kako je biti „sam svoj gospod“. Udeleženci so v šestih tednih, kolikor je trajala ta akcija, opravljali šest nalog, med drugim tudi, kako „zgradiš“ svojo restavracijo, kako usposobiš zaposlene, kako si izmislijo nov recept za sendvič, kako si zamislijo reklamno sporočilo za restavracijo itd.
Te dni je Subway razglasil zmagovalce svetovnega izziva. Zanimivo je, da vsi trije zmagovalci prihajajo iz Indije. Zmagovalci bodo za nagrado dobili brezplačno potovanje na sedež družbe Subway v ZDA, kjer se bodo srečali z vodilnimi družbe. Ob tej priložnosti bodo lahko tudi predstavili svoje zmagovite ideje osebam, ki so v družbi zadolžene za razvoj družbe in blagovne znamke.
Predstavniki družbe upajo, da so se vsi udeleženci te igre prepričali, da je odpeti restavracijo čisto mogoče in da je franšizing v teh primerih idealna rešitev.
- Skoraj na nobeni od konferenc, kjer so mladi govorili o željah kako bi šli v podjetništvo, nisem slišala o franšizingu ali odpiranju restavracije. Mlade v glavnem zanima tehnološki sektor – pravi Jennifer Kushell, ustanoviteljica Young&Successful Media, družbe, ki je skupno s Subwayem izpeljala to svetovno igro za mlade.
Čeprav je bil glavni cilj „globalnega izziva“ uveljavljanje podjetništva in franšizinga ne pa pridobivanje novih ali potencialnih franšizojemalcev, je Subway dobil veliko več od pričakovanega – vsaki četrti tekmovalec je izrazil je zapisal, da bi želel v prihodnosti odpreti svojo restavracijo Subway. - Zgodba o nastanku blagovne znamke Subway, je pravzaprav ena od najzanimivejših med velikimi blagovnimi znamkami - pravi gospa Kushell - Subwaya ne bi bilo, če ne bi takrat doktor Peter Buck, eden od ustanoviteljev, ne bi videl v takrat sedemnajstletnem Fredu DeLuci velikega poslovnega potenciala.
Zgodba pravi, da se je Peter Buck odločil investirati 1.000 dolarjev v partnerstvo z DeLuco, ki je leta 1965 oprl prvo restavracijo za prodajo sendvičev. Prav franšizna restavracija je bila odprta leta 1974. Danes ima Subway 41.806 restavracij v 106 državah in je največja svetovna veriga restavracij s hitro hrano.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.