Denny’s prihaja v Evropo
Denny’s je v Ameriki dobro znano ime, sinonim za klasični ameriški »diner« - družinsko restavracijo, ki streže tipično ameriško hrano. Veriga je lansko leto napovedala, da bo pospešila razvoj v Evropi, prvi korak pa je že narejen - Denny’s je nedavno podpisal franšizno pogodbo z britanskim podjetjem Denny’s Magic Diners UK. To podjetje bo, kot prejemnik Denny’s franšize, v naslednjih nekaj letih v Združenem Kraljestvu odprlo 10 restavracij. Kot pravi službena najava, je prva otvoritev napovedana konec letošnjega leta v Swansea, Wales.
Je pa to komaj prvi korak. Denny’s je zainteresiran tudi za tržišča Srednje in Vzhodne Evrope, vključno s Slovenijo in države naše regije. "Prepričani smo, da ima blagovna znamka velik potencial za razvoj na evropskih tržiščih" - pravi John Miller, predsednik in izvršni direktor podjetja Denny’s. "Vzporedno s širitvijo naše mreže raste tudi število zainteresiranih za franšizo. Poskušali bomo obdržati ta tempo rasti, še posebno zdaj, ko smo pospešili razvoj na tržiščih izven Severne Amerike" - pravi Miller.
Denny’s išče močne in izkušene franšizne partnerje – to bi morala biti podjetja ali investitorji z dokazanimi rezultati iz gostinstva ali podobne branže. Glede na to, da bi imeli obveznost odpreti večje število restavracij na enem tržišču, bi franšizni partnerji, poleg znanja in izkušenj, morali zagotoviti tudi znatna finančna sredstva – v tem primeru okoli pet milijonov dolarjev, kar bi zadostovalo za otvoritev najmanj petih restavracij.
Partnerjem, ki bi kupili franšizo in razvijali mrežo na lokalnem tržišču, Denny’s ponuja tri formate restavracij. Mali Denny’s, s površino od 70 do 250 m2, je idealen za nakupovalna središča, letališča, železniške postaje, območja okoli fakultet. Standardni Denny’s, s površino od 300 do 800 m2, je projektiran za samostojne objekte, lokale v centralnih delih mesta ali velikih nakupovalnih središčih. Tretji tip lokala Denny’s on-the-go je namenjen za lokacije ob avtocestah in velikih križiščih ter obsega površino od 250 do 500 m2.
Denny’s bo svojim partnerjem zagotovil polno podporo in nadzor nad pripravo, izgradnjo in vodenjem restavracij.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize in po čem se razlikujejo od podobnih konceptov govori Kornelia Šild-Ferenc
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.