Pizza Hut spet na jedilniku
S tem je AmRest postal prejemnik master franšize za blagovno znamko Pizza Hut in je odgovoren za širjenje verige v državah srednje in Vzhodne Evrope. V sporazumu je določeno, da bo AmRest razvijal mrežo restavracij Pizza Hut na Poljskem, Češkem, Slovaškem, Madžarskem, v Bolgariji, pa tudi na Hrvaškem, ter v Sloveniji in Srbiji. Kot prejemnik franšize bo poljsko podjetje dobilo pravice do blagovne znamke Pizza Hut za naslednjih 10 let, lahko pa bo dodeljevalo tudi posamične franšize. AmRest se je zavezal, da bo odprl minimalno število lastnih Pizza Hut restavracij, čeprav podrobnosti še vedno niso objavljene. "Naš načrt je, da v prihodnjih letih močno povečamo prisotnost blagovne znamke na omenjenih trgih" - navajajo v uradnem sporočilu podjetja. Končna pogodba je bila podpisana ob koncu julija 2016.
AmRest Holdings je največji neodvisni upravitelj restavracij s hitro prehrano in neformalnega prehranjevanja v Srednji in Vzhodni Evropi z več kot 1000 restavracij v 13 državah. Trenutno vodijo 78 Pizza Hut restavracij v treh državah – Poljski, Rusiji in Madžarski. AmRest si lasti franšizne pravice za razvoj v Srednji in Vzhodni Evropi tudi za blagovne znamke KFC, Burger King in Starbucks.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.