Kotiček za CIPO
- Poskusite najprej s franšiznim kotičkom in če se blagovna znamka »prime« - odprite trgovino!
To je strategija, ki jo je sprejelo in jo že uspešno izvaja podjetje Yilba Tekstil, zadolženo za razvoj franšizne mreže modne blagovne znamke CIPO&Baxx v Srednji in Jugovzhodni Evropi. V podjetju opažajo, da je tak nastop na trgu bolj sprejemljiv tudi za podjetnike, ki razmišljajo o tem a se še vedno niso opogumili vzeti franšizo. Franšizni kotiček je posebno primeren za trgovce, ki že imajo lastne trgovine z oblačili različnih blagovnih znamk, kotiček s kolekcijo oblačil blagovne znamke CIPO&Baxx pa bi lahko bil prvi kazalec, kako se bo blagovna znamka obnesla na tem trgu.
- Iščemo nove partnerje, ki bi želeli razvijati blagovno znamko tudi na trgih te regije - pravi Erdal Celik, regionalni menedžer podjetja Yilba Tekstil. Prejemnike franšize iščejo v Sloveniji, Bosni in Hercegovini, Črni Gori, Srbiji, Makedoniji in na Hrvaškem. Prejemnikom franšize za pristop k sistemu ni potrebno plačati nikakršnega nadomestila.
CIPO&Baxx pa vseeno sugerira, da naj bo franšizni korner oziroma trgovina na lokaciji z večjim pretokom potrošnikov – najraje v nakupovalnem središču ali prometni ulici. Začetna investicija za otvoritev trgovine je odvisna od velikosti in privlačnosti lokacije in lahko znaša le 10.000 evrov.
- Naši partnerji dobijo teritorialno ekskluzivo v mestih ali področjih z več kot 100.000 prebivalcev - dodaja Erdal Celik.
CIPO&Baxx na trgu obstaja od leta 1996. Znani so po svojih kolekcijah oblačil za vsak dan živih barv, ki so namenjene predvsem mladim. Trgovine imajo v Avstraliji, Franciji, Nemčiji, Rusiji, Španiji, Turčiji ter na Nizozemskem, Madžarskem, Švedskem in ZDA.
Preberite članke
Italijanski modni gigant Benetton planira v prihodnjih treh letih znatno razširiti prodajno mrežo v Rusiji. Načrtujejo odprtje 40. novih trgovin.
Gap nadaljuje z ekspanzijo na mednarodne trge – prihodnje leto bodo v šestih državah Bližnjega vzhoda odprli franšizne trgovine Old Navy.
Ameriška blagovna znamke Gap prihaja kmalu v Slovenijo. Do septembra predvidevajo odprtje treh trgovin.
V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.
Franšizne trgovine modne blagovne znamke P…S… na Hrvaškem in v Makedoniji poslujejo že eno leto in se dobro držijo tudi v teh kriznih časih.
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut