Burger King ponovno v Romuniji
Kot poročajo romunski mediji, ameriška veriga načrtuje v naslednjih štirih letih v Romuniji odpreti 30 restavracij. Burger King je drugače pred dvema letoma "izginil" s tega trga saj se je takratni nosilec franšize Atlantic Restaurant System umaknil iz posla zaradi insolventnosti in pri tem zaprl vse restavracije ameriške blagovne znamke s hitro prehrano.
S sedeža podjetja v Ameriki je bilo te dni potrjeno, da se Burger King vrača v Romunijo, s tem da bo matično podjetje tokrat direktno vključeno v razvoj mreže. Podjetje je ustanovilo joint venture Burger King SEE, ki bo zadolžen, da poleg Romunije skrbi tudi za razvoj franšize v Italiji, Grčiji in na Poljskem. Novoustanovljeno podjetje je pravzaprav nosilec master franšize in ima pravico naprej podeljevati posamične franšize.
Burger King je z vrnitvijo na romunski trg najavil tudi, da je pripravljen v razvoj mreže vložiti več deset milijonov evrov, planirajo pa odpirati restavracije v treh formatih – drive in, samostojne restavracije in restavracije prilagojene nakupovalnim centrom.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.