V sosednjih državah Hrvaške obstaja zanimanje za franšizo "bio&bio", podjetje Biovega, lastnik sistema v katerem posluje veriga trgovin, je definiralo strategijo za nastop na teh trgih.
Petek
12.12.2014
Veriga trgovin z eko-izdelki "bio&bio" se skozi franšizo namerava širiti tudi v sosednje države. Na domačem, hrvaškem trgu, nadaljuje širjenje skozi lastne trgovine pa tudi krepitev odnosov z obstoječimi prejemniki franšize.
 

Žana Hinek, direktorica prodaje in marketinga v podjetju Biovega, ki je lastnik trgovin "bio&bio" pravi, da so oblikovali strategijo za širitev na sosednje trge saj obstaja tako interes kot tudi konkretne ponudbe. Po drugi strani pa bo ta veriga trgovin, ki je prvo franšizo odprla že pred 11 leti, na domačem trgu, zaradi velike krize, ki še vedno obremenjuje hrvaško gospodarstvo, širjenje nadaljevala predvsem skozi lastne trgovine.

- Bio&bio trgovine eko-izdelkov se širijo samo z organsko rastjo oziroma z odpiranjem lastnih trgovin v trenutku, ko ima sistem dovolj virov sredstev za te investicije. S to strategijo nadaljujemo tudi v prihodnosti - pojasnjuje Hinek.

V sosednjih državah Hrvaške obstaja zanimanje za franšizo "bio&bio", podjetje Biovega, lastnik sistema v katerem posluje veriga trgovin, je definiralo strategijo za nastop na teh trgih.


Zanimivosti na forumu