Pizza Hut: soglasno v spremembe!
Pizza Hut, kot je nedavno potrdil izvršni direktor podjetja David Gibbs, trenutno uvaja "najpomembnejše spremembe v zgodovini obstoja". Poleg tega, da bo obogatena ponudba, bo največja svetovna veriga picerij predstavila še nov logotip, prenovljeno internetno stran, nov videz škatel za pice ter nove uniforme. Ocenjujejo, da bodo nove vrste testa, sestavin in prelivov podvojili obstoječi jedilnik, kar pomeni da bodo stranke, ob upoštevanju vseh možnih kombinacij, lahko naročile kar dve milijardi različnih pic.
Foto: Pizza Hut
Pizza Hut, kot večina ostalih velikih blagovnih znamk restavracij s hitro prehrano, v pogojih močne konkurence in z novimi navadami potrošnikov, stoji za tem, da so bile spremembe nujne, ameriški mediji pa opažajo, da se je veriga s temi potezami želela najbolj približati okusom mlajše populacije tim. »mileniumski generaciji« (rojeni v 80ih in 90ih letih prejšnjega stoletja). Izkušnje kažejo, da te generacije potrošnikov dajejo veliko več pomena bolj zdravi in raznovrstni prehrani, kar pojasni tudi zakaj šele v zadnjem času večina slavnih verig hitre hrane v jedilnike uvaja postavke, ki temeljijo na svežih in nizkokaloričnih sestavinah. Po drugi strani opažamo, da v zadnjih petih letih narašča promet v tim. fast-casual restavracijah, konceptih, ki podobno klasičnim fast-food restavracijam, ne ponujajo polne gostinske storitve, se pa v njih streže bolj kvalitetna, nezmrznjena in manj obdelana hrana.
Spremembe, ki jih zdaj uvaja Pizza Hut, se vežejo na vrsto sprememb z začetka tega leta. Veriga je takrat prvič v zgodovini začela prodajati pice po kosih, upoštevajoč potrošnike, ki nimajo časa sedeti v restavraciji in imajo raje obrok kar med gibanjem. Poleg tega se je podjetje odločilo prilagoditi notranjost tudi tistim, ki radi jejo v restavraciji – prostor za prehranjevanje bo veliko širši in bolj odprt, vsaka miza pa dobi tudi interaktivni digitalni jedilnik. Vse te spremembe naj bi približale klasično picerijo trenutno zelo popularnem formatu – omenjenim fast – casual restavracijam.
Foto: Pizza Hut
Enotnost mreže
V podjetju so, kljub temu, da vsaka sprememba prinaša določena tveganja, pripravljeni investirati v spremembe. Je pa podjetje, z namenom čim bolj pripraviti tudi svoje prejemnike franšize, že v septembru na svoj sedež v Dallasu povabilo 1000 regionalnih menedžerjev in inštruktorjev, ki so imeli nalogo najprej poskusiti potem pa se s pomočjo strokovnega tima tudi naučiti izdelati nove pice.
Kot piše revija Entrepreneur, predstavniki podjetja trdijo, da imajo za spremembe polno soglasje svojih prejemnikov franšize ter je bilo ravno to soglasje vektor za spremembe. - Zelo smo zadovoljni s smerjo v katero gremo in dolgoročnimi učinki, ki jih bodo te spremembe prinesle za naš posel… To je tisto, kar so nam stranke povedale, da si želijo, mi pa menimo, da bodo novi okusi všeč potrošnikom vseh generacij - pravi predstavnik podjetja NPC International, največjega prejemnika Pizza Hut franšize.
Celotnemu sistemu gre na roke tudi dejstvo, da podjetje zelo dobro prisluhne potrebam svojih strank saj se Pizza Hut tudi letos nahaja na Lestvici najboljših svetovnih blagovnih znamk, ki jo je v začetku oktobra objavila svetovalna hiša Interbrand (Interbrand's Best Global Brands). Zanimivo je, da Interbrandov popis, poleg običajnih finančnih kazalcev, upošteva nekoliko bolj specifične pokazatelje, kot so: koliko blagovna znamka vpliva na izbiro potrošnika, oziroma, koliko izpolnjuje pričakovanja svojih klientov. Pizza Hut je le ena od mnogih franšiznih blagovnih znamk na tem seznamu.
Pizza Hut ima mrežo 15000 restavracij v 100 državah sveta, od tega 13000 franšiz. S 1300 restavracijami v 30 državah, je Pizza Hut tudi največja veriga picerij v Evropi. Kot smo že pisali, je ameriška veriga pripravljena vstopiti tudi na trge naše regije – prejemnike franšize iščejo v Sloveniji in na Hrvaškem.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.