Več posla za manj kilogramov
Foto: Toni Šikić
Franšizni sistem za hujšanje Xtravaganza je na hrvaški trg vstopil v začetku leta 2012. Mrežo trenutno sestavlja šest centrov – enega od njih pa vodita tudi prejemnika master franšize Toni in Ivana Šikić, ob tem pa so mreži samo v letošnjem letu dodali tri franšizne enote. Najprej so marca odprli franšizni kotiček v Zagrebu v okviru fitnes centra, kar je eden od modelov za katerega se lahko odločijo prejemniki franšize. Franšizni kotiček so maja odprli tudi v okviru kozmetičnega salona v Varaždinu, med tem ko v Šibeniku posluje samostojna zdravstvena svetovalnica.
Spomnimo, Xtravaganza ima v ponudbi tri modele franšize – samostojni center za hujšanje, franšizni kotiček (ki ga je mogoče odprti v sklopu obstoječih fitnes centrov ali salonov) in samostojno zdravstveno svetovalnico v kateri, za razliko od prejšnjih dveh modelov, ne obstaja možnost vadbe. - Zadovoljni smo s poslovanjem v letošnjem letu. Kot prejemniki master franšize smo ustvarili rast prihodkov za 40%, razširili smo število franšiz, uvajamo časopis, kmalu pa začne delovati tudi nova internetna stran. V obdobju, ki sledi, se želimo na trgu profilirati kot unikaten sistem saj je konkurenca ostra. V tej dejavnosti je veliko igralcev, razlike med nami pa so pravzaprav velike - pravi Toni Šikić.
Šikić upa, da bodo v naslednjih 12 mesecih odprli še dva do tri franšizne centre. V načrtu pa je tudi širitev v regiji saj so prejemniki franšize za vse države bivše Jugoslavije. - Trenutno imamo povpraševanja iz Slovenije, vsekakor pa bi si želeli, da se franšiza razširi tudi na srbski trg - pravi Šikić.
Kot pravi ekonomska situacija ne gre ravno na roko dobremu poslovanju, nizki družinski proračuni pa so eden od največjih problemov s katerimi se trenutno soočajo. - Ljudje nimajo denarja zase. Po drugi strani pa opažamo, da je zavest o zdravem življenju vse večja. Nedavna raziskava kaže, da so Hrvati na četrtem mestu v Evropi po številu izrazito debelih prebivalcev. Trg torej definitivno obstaja, ampak ljudje, ki pripadajo nižjem srednjem sloju, enostavno, v tem trenutku nimajo dovolj denarja, da se ukvarjajo sami s seboj - pravi Šikić.
Centri Xtravaganza za zdaj poslujejo v Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu in Reki.
Preberite članke
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.
Ameriška veriga igralnic s trampolini Sky Zone je združila zabavo in fitnes in s tem privabila veliko število oboževalcev. Franšiza je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.
Slovenska franšiza Proteini.si, ki se ukvarja z maloprodajo prehranskih dodatkov za športnike, je uspešno začela s poslovanjem v Srbiji in namerava širiti mrežo trgovin.
Kako so razvili franšizo za beljenje zob, kje iščejo nove partnerje in kaj pričakujejo od svojih prejemnikov franšize, govori Edina Sebők iz podjetja Smile Partner.
Mario Kalem je najprej postal prejemnik posamične franšize No+Vello v Sloveniji, konec lanskega leta pa je prevzel master franšizo za območje Hrvaške. Franšizna mreža je bila v kratkem času razširjena.
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Slovenijo ocenjujemo kot perspektivno tržišče in smo se zato odločili iskati franšizojemalce za blagovno znamko Pizza Hut