regija
Pohod na območje Adriatica
JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.
Keltski duh iz osrčja Vegasa
Tilted Kilt je veliko več od športnega puba – danes je to mednarodna blagovna znamka, ki se želi razširiti tud na evropskih tleh. Prejemnike franšize iščejo tudi v naši regiji.
Fly Fly na severu in jugu
Podjetje Fly Fly travel širi franšizno mrežo – konec leta 2016 so odprli nove franšizne poslovalnice v Subotici in Kosovski Mitrovici
Mini Pani širi sistem
Mini Pani, podjetje za proizvodnjo in distribucijo predpripravljenih zamrznjenih peciv, je začelo širiti svoj franšizni sistem na Hrvaškem in sicer so odprli prve franšizne objekte v nekaj mestih. V novem leto bo v središču širitev na Primorje!
"Ameriški dinner" na lovu za partnerji
Denny’s želi osvojiti evropska tržišča. Močni partnerji – prejemniki franšize, ki bi razvijali mrežo restavracij na lokalnih tržiščih – so nenadomestljiva "sestavina" recepta za uspeh.
Zmagovalna kombinacija za SpinaliS
Prodajna mreža SpinaliS se na Poljskem razvija s pomočjo franšize. Partnerjem ponujajo dve licenci – "zlato" in "srebrno".
Prvi v nizu
Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.
Ideja za posel v skodelici kave
Italijanska veriga specializiranih trgovin s kavo in toplimi napitki 101CAFFE’ išče franšizne partnerje tudi v državah regije.
Hot’ Horse ponuja franšizo
Hot’ Horse slovenska veriga s hitro prehrano, ki bazira na konjskem mesu, je razvila franšizni model in aktivno išče kandidate v Sloveniji a tudi v drugih državah regije.
Franšiza za nova oblačila avtomobila
Koncept Car Foil Shop, ki združuje prodajo in servis za vgradnjo folij, je začel širiti franšizno mrežo. Prva franšiza je bila odprta v Srbiji, kasneje pa še v Sloveniji.
"Vesela glina" na Hrvaškem
V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.
Indijski koncept osvojil regijo
Brainobrain, program razvoja intelektualnih in življenjskih sposobnosti in veščin pri otrocih, od leta 2010 razvija franšizno mrežo v državah jadranske regije. Do zdaj so odprli 43 centrov.
Fino modelirana franšiza
Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.
Franšiza "s pentljo"
Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.
Novi partnerji za Husse Srbija
Husse nadaljuje s širjenjem svoje franšizne mreže v Srbiji. V tem sistemu zdaj posluje že osem prejemnikov franšize.
Še en trg za Ticket Com
Francoski franšizni sistem Ticket Com, koncept oglaševanja na zadnji strani fiskalnih računov, je poleg Hrvaške od letos začel poslovati tudi v Sloveniji.
Naslednji korak – franšiza
Slovenska veriga hitre prehrane Hot Horse je svoj prvi lokal odprla pred dvajsetimi leti, zdaj pa so se odločili svojo mrežo razširiti skozi franšizo.
Spar širi partnersko mrežo
Trgovska veriga Spar Slovenija je v lanskem letu začela razvijati partnersko mrežo Spar Partner. Pod to blagovno znamko zdaj posluje šest trgovin.
Moč kakovostnega kavnega zrna
Kavarna PJ’s iz New Orleansa je pred 27 leti začela širiti svojo franšizno mrežo, prejemnike franšize pa zdaj išče tudi v državah naše regije.
Močni od začetka
Fitnes studio Maxifit je v enem letu uspel odpreti štiri franšizne studie v Srbiji in Bosni in Hercegovini, načrtujejo pa še nadaljnjo širitev mreže v regiji.