06.05.2017

Velika blagovna znamka, velike koristi

Franšizna ponudba evropskega hotelskega giganta AccorHotels bo vsekakor privabila pozornost v regiji. O tem kaj ponujajo govorimo z Malgorzato Morek iz Orbis Hotels Group.

Največja evropska in ena vodilnih svetovnih hotelskih skupin – francoski AccorHotels – namerava razviti mrežo svojih hotelov tudi v državah naše regije. Iskanje podjetnikov, hotelirjev in investitorjev iz Slovenije, Srbije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine in Črne Gore, ki bi si želeli delati pod priznanimi blagovnimi znamka in po standardih priznanih hotelirjev, se je že začelo. Za razvoj franšizne mreže in podporo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi, je zadolžena poljska hotelska skupina Orbis. Strateško sodelovanje med podjetji AccorHotels in Orbis traja več kot 40 let, pred kratkim pa je AccorHotels postal tudi večinski lastnik Orbisa. V tem času sta Accor in Orbis na Poljskem zgradila mrežo z več kot 70 hoteli, pa tudi zagnala razvoj na Češkem, baltskih državah, Romuniji, Bolgariji. Sodelovanje je bilo okronano leta 2012 s podpisom pogodbe o master franšizi, s katero je Orbis (zdaj že hčerinsko podjetje) postal nosilec franšize za AccorHotels blagovne znamke v 10 državah Srednje in Vzhodne Evrope. Orbis je, z novim sporazumom iz konca leta 2015, dobil licenco za dodatnih šest držav in si danes lasti pravice za skupno 16 držav. V naši regiji trenutno posluje samo en hotel iz portfelja blagovnih znamk AccorHotels – to je hotel ibis v Skopju v Makedoniji, ki je bil odprt septembra 2015.

Accor hotels by Orbis
  • strana:
  • 1
  • 2

Turizem in hotelirstvo

  • strana:
  • 1
  • 2

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank