TRGOVINA

regija | 25.09.2017

Fine note za uspeh franšize

Franšizni sistem L’Arome se je v preteklem letu razširil na nekaj tržišč. Interesentom ponujajo več franšiznih formatov ter dobre pogoje za sodelovanje.

Franšizni sistem L’Arome se je v preteklem letu razširil na nekaj tržišč. Interesentom ponujajo več franšiznih formatov ter dobre pogoje za sodelovanje.

regija | 06.03.2017

Pohod na območje Adriatica

JumpingClay je v Makedoniji odprl prvo akademijo –to je še en korak pri osvajanju območja Adriatica.

svet | 05.12.2016

365 dni kuhanja

Duka je blagovna znamka švedskih korenin, ki je sinonim za trgovine, v katerih lahko kupimo vse za opremljanje in ureditev kuhinje. Poleg posode, aparatov in tekstila, Duka ponuja – tudi franšizo!

intervju tedna | 15.11.2016

Za veselo glino ni meja

O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.

regija | 14.11.2016

Prvi v nizu

Pred nekaj meseci je Brosh iz Novega Sada ponudil franšizo. Nedavno so dobili prvo franšizno enoto na jugu Srbije v Leskovcu.

moja franšiza | 11.11.2016

Desetletje v franšizi

Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.

regija | 25.07.2016

Vesela glina na Hrvaškem

V Zagrebu se je odprla prva JumpingClay akademija na Hrvaškem.

regija | 11.07.2016

Fino modelirana franšiza

Podjetje Mangold je na začetku leta postalo prejemnik JumpingClay master franšize za področje Hrvaške, po nekaj mesecih pa so prevzeli pravice za celotno regijo Adriatika.

regija | 11.07.2016

Franšiza s pentljo

Pod blagovno znamko Brosh se v dveh trgovinah v Novem Sadu prodaja nakit in modni dodatki. Pred kratkim so začeli ponujati tudi franšizo.

regija | 22.03.2016

Iz sveta luksuza in prefinjenosti

Pod blagovno znamko L`ARÔME se po celotni Hrvaški prodajajo parfumi visoke kakovosti in po sprejemljivih cenah. Mreža prodajnih enot je vzcvetela zahvaljujoč franšizi, ki je zdaj dostopna tudi v Sloveniji.

regija | 28.02.2016

Pohištvo po meri otroka

Dansko podjetje Flexa namerava v Sloveniji odpreti trgovine s pohištvom. Iščejo prejemnike franšize.

intervju tedna | 22.02.2016

Delam in služim od doma

Mala založniška hiša je popoln posel za vse, ki želijo delati od doma, pravi direktor založniške hiše Modri Slon na Poljskem, Rafał Kwiatkowski.

regija | 31.01.2016

Uspešno leto za Conte of Florence

Preteklo leto je bilo za modno blagovno znamko Conte of Florence, ki v regiji posluje v obliki franšize, uspešno tako v smislu širjenja maloprodajne mreže, kot tudi v celotnem poslovanju.

regija | 27.06.2015

Resna važička

Pod blagovno znamko Dve šmizle (Dve važički) že desetletje izdelujejo in prodajajo nakit, ki ni začaral samo žensk v Srbiji, ampak tudi širše v regiji. Mreža franšiznih poslovalnic potrjuje to trditev.

regija | 04.05.2015

S.Oliver tudi v Sarajevu

V Bosni in Hercegovini je bila odprta prva franšizna trgovina nemške modne blagovne znamke s.Oliver.

svet | 09.03.2015

Kako rasti ob glasbi

Angie Coates je za svojega prvega otroka ustvarila glasbeni program Monkey Music, potem pa se je odločila deliti znanje tudi z drugimi – v Veliki Britaniji je zgradila močno franšizno mrežo.

regija | 05.03.2015

Kotiček za CIPO

Evropska modna blagovna znamka CIPO&Baxx išče prejemnike franšize tudi v državah naše regije.

intervju tedna | 12.02.2015

Doseči oddaljene meridijane

Kakšni so načrti za širjenje franšizne mreže Aqua, kdo so prejemniki te franšize v oddaljenih državah in ali franšiza lahko uspe v državah brez morja, nam govori Gordan Kolar.

regija | 10.02.2015

Založništvo pod domačo streho

Za franšizo založniške hiše Modri slon niso potrebne niti velike investicije, niti posebni pogoji – prejemnik franšize lahko celotno založniško dejavnost vodi od doma.

2