Kuća piva

Kuća piva
Informacije o franšiznem sistemu
Opis franšiznega sistema

KUĆA PIVA (HIŠA PIVA) je poseben in inovativen projekt, ki je skozi več let dela ustvaril zelo dobre rezultate. To so opazila tudi vodilna pivovarska podjetja – med njimi tudi ZAGREBAČKA PIVOVARA, ki nas je tudi spodbudila in podprla naj ta projekt širimo še naprej.

Cilj projekta je bil združiti hrano in pijačo na vseh nivojih in tako se je rodila Hiša piva (KUĆA PIVA). Kot vsaka druga hiša, ki ima več prostorov in namenov, ima tudi naša Hiša piva tri sobe in štiri zgodbe: PIVSKA SOBA, BEER FOOD in RESTAVRACIJA ANTIK predstavljajo tri sobe, vsaka s svojo zgodbo, četrta zgodba pa je – CATERING (dostava hrane in pijače).

PIVSKA SOBA je naša prva soba in prva zgodba – to je bar v katerem ponujamo več kot 200 vrst piva iz celega sveta s poudarkom na točenem pivu. Steber ponudbe je Zagrebška pivovarna in poudarek je na "Žuji", takoj zatem pa sledijo male craft pivovarne in seveda tuja piva… V Pivski sobi potekajo številne fešte, zabave in koncerti ob katerih se pivo pije na metre, žirafe, med pivskim maratonom iz škornja…in raznih drugih iger. Prostor izžareva ugodje, narejen je iz hrastovega lesa, na policah, ki potekajo po vseh zidovih pa je razstavljeno 2000 steklenic piva iz celega sveta. Menimo da je to edinstvena pivska oaza v tem delu sveta!

BEER FOOD – naša druga soba – je koncept hitre prehrane, prostor, kjer se pripravlja in streže hitra, predvsem pivska hrana. Soba je zanimiva, ker kupci lahko vidijo pripravo hrane, ki se odvija pred njimi v vrhunsko opremljeni in moderni kuhinji. To je koncept, ki vključuje bogat jedilnik z veliko izbiro jedi in je prilagojen za vsak žep. Ob običajnih specialitetah, ki jih ponujajo pivnice po Evropi (klobasa ali krača), kot tudi kebaba, desetih vrst hamburgerjev, toastov, pic, pica sendvičev, žara na lesno oglje, raznih svežih sendvičev ter našega brandiranega in zaščitenega PIVSKEGA SENDVIČA, lahko gostje v BEER FOODu sami izbirajo hrano; jo pripravijo po želji in v želenih količinah! To je velika novost v gostinski ponudbi. Želimo si, da vsak gost najde nekaj zase v odvisnosti od finančnih sredstev, ki jih ima na voljo. Primer; poleg ogromne ponudbe pic na našem jedilniku, si bo gost lahko zaželel povsem nove kombinacije sestavin in s tem pripravil svojo povsem unikatno pico in sicer v želeni količini in za toliko denarja, kolikor si lahko privošči.

RESTAVRACIJA ANTIK je naša tretja soba in še ena zgodba – to je restavracija s toplim vzdušjem, kjer ob prekrasni atmosferi in profesionalnem osebju, ob raznovrstni a la carte ponudbi, ponujamo tudi našo največjo specialiteto: pivske jedi. V ponudbi imamo jedi bazirane na svetli ali temni omaki iz piva – juhe, rižote, meso, rečne in morske ribe ter sladice. Izkušnje so zelo dobre saj je kar veliko povpraševanja po malo drugačni ponudbi, kar Antik vsekakor izpolnjuje. Na zidovih restavracije so na ogled slike iz celega sveta, le te pa se menjajo na vsakih nekaj mesecev. Za mize pripravljamo tudi tablične računalnike, s pomočjo katerih si bo gost lahko sam naročil hrano in pijačo ali pa si sam kombinira okuse, ki jih želi uživati.

CATERING – dostava – je četrta zgodba, ki se je zelo uspešno izkazala v današnjem življenjskem tempu…
Dostavljamo "vse živo" - torej hrano in pivo!

Pivo, ki se resnično toči na hektolitre, je osrednja nit celotnega koncepta, skozi vsako sobo in zgodbo v Hiši piva! Ker se je sam koncept – naša ideja in inovativnost – v praksi zelo dobro izkazal, smo ta projekt zaščitili na Zavodu za zaščito v Zagrebu. To je koncept, kjer skoraj ne obstaja riziko padca prometa saj je v vsakem delu dneva aktualna vsaj ena od teh "zgodb"! Zato smo se odločili, da vam ponudimo dokazano poslovno idejo – franšizo HIŠA PIVA pa naj bo to celoten koncept ali v želenem formatu oz. eno do sob.

Lastne poslovne enote

1

Franšizne enote

2 (pri pripravi)

Fotografija enote sistema
Kuća piva
Informacije za franšizije
Podpora za franšizije

Prenos znanja skozi izobraževanje in podporo pri poslovanju; recepture in kontrola kakovosti; nabavni pogoji, ki so identični našim (franšizodajalca). Izobraževanje prejemnikov franšiz bo potekalo v našem matičnem objektu v Slavonskem Brodu. Izobraževanje traja najmanj dva tedna in vključuje naslednja področja:

  • Spoznavanje restavracijskega, barskega in fast-food poslovanja
  • Spoznavanje celotnega koncepta s poudarkom na izbrani obliki franšize
  • Prenos znanja o poslovanju kuhinje, restavracije, fast-food prehrane in bara; Recepti
  • Prenos znanja o vodenju poslovanja in zaposlenih
  • Analiza poslovne verige: naročanje, zaloge, kontrola kakovosti, proizvodnja in prodaja
  • Računovodstvo in uporaba informacijskega sistema
  • Menedžment osebja: izbira zaposlenih, pogodbe o zaposlitvi, razporedi…
Ocenjena skupna vrednost naložb

Franšizo HIŠA PIVA lahko dobite v štirih oblikah:

1. PIVSKA SOBA
https://www.facebook.com/Pivska-Soba-179771782098121/

  • Prostor v velikosti 100 do 150 m2
  • Vstopno franšizno nadomestilo: 10.000 EUR (vključuje licenčne pravice in izobraževanje v matičnem objektu ter sofinanciranje hrastovega pohištva)
  • Potrebne investicije za format: od 50.000 do 80.000 EUR
  • Redno franšizno nadomestilo: 3% prihodkov od prodaje
  • Redno nadomestilo za marketing: 2% prihodkov od prodaje
  • Pogodba se sklene za obdobje 5 let.
  • Ocena letnega prometa: 400.000 do 500.000 EUR, v odvisnosti od velikosti mesta in tržnih okoliščin
  • Pričakovan letni promet pred obdavčenjem: do 20%

2. BEER FOOD
https://www.facebook.com/pivskahrana/

  • Prostor v velikosti 80 do 100 m2
  • Vstopno franšizno nadomestilo: 10.000 EUR (vključuje licenčne pravice in izobraževanje v matičnem objektu ter sofinanciranje hrastovega pohištva)
  • Potrebne investicije za format: od 60.000 do 80.000 EUR
  • Redno franšizno nadomestilo: 3% prihodkov od prodaje
  • Redno nadomestilo za marketing: 2% prihodkov od prodaje
  • Pogodba se sklene za obdobje 5 let.
  • Ocena letnega prometa: 400.000 do 500.000 EUR, v odvisnosti od velikosti mesta in tržnih okoliščin
  • Pričakovan letni promet pred obdavčenjem: do 20%

3. PIVSKA SOBA Z BEER FOOD-om

  • Prostor v velikosti 200 do 300 m2
  • Vstopno franšizno nadomestilo: 20.000 EUR (vključuje licenčne pravice in izobraževanje v matičnem objektu ter sofinanciranje hrastovega pohištva)
  • Potrebne investicije za format: 150.000 EUR
  • Redno franšizno nadomestilo: 3% prihodkov od prodaje
  • Redno nadomestilo za marketing: 2% prihodkov od prodaje
  • Pogodba se sklene za obdobje 5 let.
  • Ocena letnega prometa: 700.000 do 700.000 EUR, v odvisnosti od velikosti mesta in tržnih okoliščin
  • Pričakovan letni promet pred obdavčenjem: do 20%

4. HIŠA PIVA
https://www.facebook.com/kucapiva1/

  • Celoten koncept s PIVSKO SOBO, BEER FOOD-om, restavracijo ANTIKA in CATERING storitvami
  • Prostor velikosti od 400 do 500 m2 (zaželena hiša oziroma prostor z več ločenimi prostori)
  • Vstopno franšizno nadomestilo: 30.000 EUR (vključuje licenčne pravice in izobraževanje v matičnem objektu ter sofinanciranje hrastovega pohištva)
  • Potrebne investicije za format: od 200.000 do 300.000 EUR
  • Redno franšizno nadomestilo: 3% prihodkov od prodaje
  • Redno nadomestilo za marketing: 2% prihodkov od prodaje
  • Pogodba se sklene za obdobje 5 let.
  • Ocena letnega prometa: 800.000 do 1.000.000 EUR, v odvisnosti od velikosti mesta in tržnih okoliščin
  • Pričakovan letni promet pred obdavčenjem: do 18%
Osnovne sistemske zahteve
  • Podjetnik brez predhodnih izkušenj na tem področju poslovanja, mora biti pripravljen na sprejem novih standardov dela in upravljanja.
  • Podjetnik z izkušnjami v restavracijskem, barskem ali fast-food poslovanju mora biti pripravljen na kompromise in se prilagajati storitvam in načinu dela dajalca franšize. Poleg tega mora biti pripravljen na dodatno izobraževanje v zvezi z upravljanjem restavracij, barov in fast-fooda.
  • Idealni prejemnik franšize ima lahko raznolike izkušnje, najbolj pomembna pa sta njegov podjetniški duh in pripravljenost sprejemati direktive dajalca franšize. Idealni prejemnik franšize naj bi bil torej osredotočen na sprejemanje direktiv dajalca franšize, predvsem pa mora biti pripravljen, da s kombinacijo svoje inovativnosti in standardizacije posluje na lokalnem nivoju.
Informacije o franšizorju
KUĆA PIVA d.o.o.
Ante Starčevića 17 35000 Slavonski Brod, Hrvaška
+385 98 226521
zspalat@gmail.com
www.facebook.com/kucapiva1/
Kontaktna oseba za kandidate

Željko Špalat (hrvaščina, nemščina in angleščina)

Dodatne informacije
Za vse dodatne informacije izpolnite obrazec. Vaši kontaktni podatki bodo posredovani direktno franšizorju.
Ime in priimek *
Mesto *
Kontaktni telefon*
E-mail *
If you see this, leave this form field blank.

Podatki, navedeni v katalogu prihajajo iz samih sistemov. Pred podpisom sporazumov o sodelovanju, vsak kandidat naj bi preveril sistem. Uredniki si pridržujejo pravico, da preverijo podrobnosti o sistemu, ter informacije, vsebovane v katalogu. Če se vam zdi, da so podatki netočni ali zastareli, prosimo, obvestite uredništvo.

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank