Vojna zaradi zajtrka: 2. runda
Na sliki: novi Cantina Power Meni
V ZDA, porabijo gostje na leto okrog 200 milijard dolarjev. To je seveda zadosten razlog, da se velike blagovne znamke srdito borijo za čim večji delež na tržišču.
Od začetka letošnjega leta se McDonald’s. Burger King in Taco Bell, da bi privabili čim več gostov vojskujejo v t.i. vojni za zajtrk. Boj za goste se je preselil z jedilnikov še na reklame in družbena omrežja, o čemer smo že pisali na naših portalih.
Tokrat je Taco Bell, znan po mehiški hrani, posegel bolj po konvencionalnem orožju. Najavil je spremembe v jedilniku. V sporočilu za javnost omenjajo, da bo od zdaj zajtrk močnejši, kar pomeni tudi, da bo veriga Taco Bell svoj znani izdelek Cantina burritos pripravljal z mnogo več proteinov (več kot 20g), z občutno manj kalorij (200 manj glede na obstoječi obrok). Te spremembe naj ne bi vplivale na okus novih t.i. Power Platform obrokov, pravijo še v sporočilu.
-To je odgovor na potrebe ljudi, ki želijo začeti dan z malo več protein, vendar na način, katerega lahko dobite le v Taco Bell - pravi Brian Nicols, predsednik družbe Taco Bell. Ustreči gostom, ki se žele prehranjevati zdravo, je stalen izziv vseh ponudnikov hrane. Zato vse verige hitre prehrane, ki se je je prijel vzdevek “Junk Food”, želijo uvesti na svoje jedilnike čim več “zdrave hrane”. Nizkokalorični in nemastni izdelki, naj bi privabili mlajšo generacijo, 20 in 30 letnike, ki so večinoma bolj izbirčni in osveščeni od starejše generacije.
Taco Bell ima v svoji ponudbi že od leta 2005, tudi meni z nizkokaloričnimi obroki. (Fresco Menu). Razlog za širitev obstoječe ponudbe so bili rezultati internih raziskav. Te so pokazale, da je meni Fresco najbolj privlačil žensko populacijo. Sedanji proteinsko bogatejši meni, pa naj bi bolj privlačil moške goste.
Finančni rezultati kažejo, da je Taco Bell izbral dobro poslovno strategijo. V drugem četrtletju je bila prodaja večja za tri odstotke. S čemer so lahko še posebej zadovoljni pa je podatek, da je bil zelo pozitiven odnos gostov ravno zaradi bogatejšega menija pri zajtrkih.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.