23.07.2014

Vojna zaradi zajtrka: 2. runda

V boju za prestiž na tržišču s hitro prehrano, ki neprenehoma poteka med znanimi verigami v Ameriki, je zdaj Taco Bell prišel na dan z novim orožjem.

V ZDA, porabijo gostje na leto okrog 200 milijard dolarjev. To je seveda zadosten razlog, da se velike blagovne znamke srdito borijo za čim večji delež na tržišču.

Taco Bell Fot. Taco Bell/Facebook

Finančni rezultati kažejo, da je Taco Bell izbral dobro poslovno strategijo. V drugem četrtletju je bila prodaja večja za tri odstotke. S čemer so lahko še posebej zadovoljni pa je podatek, da je bil zelo pozitiven odnos gostov ravno zaradi bogatejšega menija pri zajtrkih.
Na sliki: novi Cantina Power Meni

Od začetka letošnjega leta se McDonald’s. Burger King in Taco Bell, da bi privabili čim več gostov vojskujejo v t.i. vojni za zajtrk. Boj za goste se je preselil z jedilnikov še na reklame in družbena omrežja, o čemer smo že pisali na naših portalih.

Tokrat je Taco Bell, znan po mehiški hrani, posegel bolj po konvencionalnem orožju. Najavil je spremembe v jedilniku. V sporočilu za javnost omenjajo, da bo od zdaj zajtrk močnejši, kar pomeni tudi, da bo veriga Taco Bell svoj znani izdelek Cantina burritos pripravljal z mnogo več proteinov (več kot 20g), z občutno manj kalorij (200 manj glede na obstoječi obrok). Te spremembe naj ne bi vplivale na okus novih t.i. Power Platform obrokov, pravijo še v sporočilu.

-To je odgovor na potrebe ljudi, ki želijo začeti dan z malo več protein, vendar na način, katerega lahko dobite le v Taco Bell - pravi Brian Nicols, predsednik družbe Taco Bell. Ustreči gostom, ki se žele prehranjevati zdravo, je stalen izziv vseh ponudnikov hrane. Zato vse verige hitre prehrane, ki se je je prijel vzdevek “Junk Food”, želijo uvesti na svoje jedilnike čim več “zdrave hrane”. Nizkokalorični in nemastni izdelki, naj bi privabili mlajšo generacijo, 20 in 30 letnike, ki so večinoma bolj izbirčni in osveščeni od starejše generacije.

Taco Bell ima v svoji ponudbi že od leta 2005, tudi meni z nizkokaloričnimi obroki. (Fresco Menu). Razlog za širitev obstoječe ponudbe so bili rezultati internih raziskav. Te so pokazale, da je meni Fresco najbolj privlačil žensko populacijo. Sedanji proteinsko bogatejši meni, pa naj bi bolj privlačil moške goste.

Finančni rezultati kažejo, da je Taco Bell izbral dobro poslovno strategijo. V drugem četrtletju je bila prodaja večja za tri odstotke. S čemer so lahko še posebej zadovoljni pa je podatek, da je bil zelo pozitiven odnos gostov ravno zaradi bogatejšega menija pri zajtrkih.

Vojna zaradi zajtrka: 2. runda

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank