10.07.2014

Frizura tudi s pomočjo franšize

Veriga slovenskih frizerskih salonov Mitja, uspešno širi svojo mrežo in namerava svoje poslovanje razširiti po vsej Evropi.

Mitja Tavčar je začel svojo poslovno zgodbo o uspehu zdaj že davnega leta 1999, ko je odprl svoj prvi frizerki salon »Mitja« v Sežani. Kmalu mu je bilo jasno, da je to lahko uspešen poslovni model, ki ga mora razširiti. Zato je po enem letu odprl v Ilirski Bistrici svoj drugi frizerski salon. Danes pod imenom Mitja deluje v Sloveniji 11 frizerskih salonov, ki so v lasti Mitjinega podjetja in 10 franšiznih salonov. Eden izmed njih deluje tudi v Sarajevu, v BiH.

Mitja Fot. Mitja

Zelo sem se trudil narediti blagovno znamko, ki bi bila znana po dobrih uslugah in pristopnih cenah ter po prijaznih frizerjih. Neprestano se trudimo biti še boljši in naš namen je razširiti našo mrežo ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi, Mitja Tavčar

Ustanovitelj te blagovne znamke je med tem pridobil naziv frizerskega mojstra, ki je kot pravi, najvišji naslov, ki ga lahko pridobi frizer. –  Zelo sem se trudil narediti blagovno znamko, ki bi bila znana po dobrih uslugah in pristopnih cenah ter po prijaznih frizerjih. Neprestano se trudimo biti še boljši in naš namen je razširiti našo mrežo ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi – pravi Tavčar.

Najpogostejša praksa, ki jo lahko vidite je, da morajo franšiziji kupovati surovine pri franšizorju. Podjetje Mitja je namreč pred leti začela proizvajati lastne frizerske kozmetične izdelke z imenom Red Cat, tovarna je bila takrat v Grdelici, blizu Leskovca v Srbiji. Prejemniki franšize Mitja, torej franšiziji, so v primerjavi s franšiziji drugih blagovnih znamk v boljšem položaju, ker lahko kupujejo preparate, ki jih potrebujejo za svoje delo, po občutno nižjih cenah od tistih, ki veljajo za ostale kupce. - Poleg tega zagotavljamo našim franšizijem tudi kompletno izobraževanje, marketinško podporo, kar je zelo pomembna pomoč pri zmanjševanju stroškov in optimizaciji poslovanja. Naš sistem oglaševanja zagotavlja vsaj 20% letno rast prometa – pojasnjuje Tavčar.

Tavčar pravi, da so zaposleni v salonih Mitja osnova za uspešno poslovanje, predvsem njihova zvestoba podjetju i njihovo zadovoljstvo. Nič čudnega, da je že pred desetimi leti ustanovil skupino Mitjaart, ki skrbi za stalno izobraževanje in izpopolnjevanje zaposlenih, saj se trendi neprestano menjavajo in je potrebno zato biti v koraku s časom. Mitjaart je venomer na razpolago vsem franšizijem.

- Tako bomo delali tudi v bodoče – je odločen Tavčar.

Frizura tudi s pomočjo franšize

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank