V naši ponudbi smo razvili tri koncepte. Tako lahko danes bodoči franšizij izbira med tradicionalnim Rakia Barom, posebnim gift-shopom ali pa franšiznim kotičkom, ki deluje v sklopu že obstoječega bara ali trgovine.
Branko Nešić
Petek
27.06.2014
Srbski Rakia Bar nekoliko spreminja svoj franšizni sistem in ponuja nove možnosti za potencialne prejemnike franšiz.
 

V Rakia Baru so bili v zadnjem času, sodeč po številnih novostih v njihovi ponudbi in poslovanju, izredno zaposleni.  V tem obdobju so se medijsko nekoliko pritajili in to, z razlogom. – V naši ponudbi smo razvili tri koncepte. Tako lahko danes bodoči franšizij izbira med tradicionalnim Rakia Barom, posebnim gift-shopom ali pa franšiznim kotičkom, ki deluje v sklopu že obstoječega bara ali  trgovine – pojasnuje Branko Nešić, lastnik podjetja Redesign in tvorec izvirnega srbskega franšiznega koncepta, Rakia Bar.

Poleg samega koncepta, so izboljšali tudi svojo vizualno pojavnost. Notranji dizajn je prilagojen srbskemu melosu , ki jo sestavlja tudi rakija. Vsak njihov bar, nosi tudi nek oseben pečat, česar so se lotili z razlogom. 
- Odločili smo se, da nekoliko zrahljamo franšizna pravila. Izredno težko je namreč slediti strogi uniformiranosti v različnih okoljih. Sleherni bar ima še vedno našo prepoznavno identiteto, vendar nosi nek dodatni oseben pečat, ki ustreza lokaciji. Ta svoboda nekoliko otežuje tipično franšizno poslovanje, vendar smo prepričani, da je ključna za uspeh – doda Nešić.

 

Svojo ponudbo v baru so popestrili z dodatnimi proizvodi, ki jih sami proizvajajo. Gostje večinoma vedo, kako različnih okusov se lahko nadejajo v Rakia Baru. V kratkem pa bodo deležni še enega popularnega napitka in sicer kave.  Začeli so namreč sodelovati z “Pržionicom”, beograjskim konceptom, ki združuje pražarno kave in caffe bar. Tako lahko gostje dopoldan popijejo odlično kavo, zvečer pa uživajo v vrhunskih žganih pijačah.

Naglo širijo tudi Rakia & Co gift-shope. Prvega so odprli v Beogradu, na Terazijah, pred kratkim pa že naslednjega na Dunaju. – V določenih evropskih državah zakonodaja omogoča degustacijo in prodajo žganja na istem mestu, česar v Srbiji ne smemo početi. Na Dunaju lahko kupec najprej žganje poskusi in ga kasneje v steklenici tudi kupi, kar predstavlja odličen koncept – poudarja Nešić. Trenutno se pogajajo za odprtje novih prodajnih mest v Šanghaju in v Moskvi.

- Začetna investicija v Rakia Bar je za večino ljudi v Srbiji previsoka. Tako smo bili nekako prisiljeni razviti drugačno ponudbo – Nešić pojasnuje nedavne spremembe v njihovem konceptu. 

- Prava rešitev je bila Rakia Bar gift shop, kjer poleg žganja, nudimo tudi nekatere druge prehrambene izdelke, kot so džemi, ajvarji in tradicionalno “slatko”. Na Dunaju smo doživeli izjemen odziv: Naša prodajalna še vedno beleži izredno dobre rezultate – pravi Nešić.

Branko Nešić, lastnik podjetja Redesign in tvorec izvirnega srbskega franšiznega koncepta, Rakia Bar.

Pripravljajo pa še eno novost in sicer franšizni kot. – V kratkem bomo podpisali pogodbo za franšizni kot z dunajskim lokalom “Kotor”, ki se nahaja v samem centru. Del njihovega lokala bo v celoti prevzel identiteto Rakia Bara, mi pa bomo poskrbeli za celotno podporo in izobraževanje – pojasnuje Nešić.

Podobno bo veljalo tudi za Berlin, kjer bo beograjska trgovina “Supermarket”, v svoji novi poslovalnici, ravno tako organizirala franšizni kot Rakia Bar.

Franšizni sistem Rakia Bar se je nedavno razširil tudi v Kanado. Podjetje Rakia Bar North America, je sredi leta 2012. leta postala master franšizij za Kanado. Že v avgustu istega leta, je podjetje odprlo svoj prvi lokal v Torontu. Po nekaj več kot letu dni, se je ravno tako v Torontu in sicer v korejski četrti, odprl drugi, tokrat franšizni bar. – Naša zgodba v Kanadi se lepo razvija. Stekli so tudi pogovori za odprtje ameriškega tržišča, vendar se nam nikamor ne mudi. Poglavitneje je, da kvalitetno razvijamo naš koncept – je neposreden Nešić.


Zanimivosti na forumu