25.06.2014

V treh letih na tri tržišča

Žaneta Badlikova, prejemnica master franšize slovenske družbe Spinalis, je pustila prejšnjo zaposlitev, da bi se v celoti posvetila razvoju poslovanja blagovne znamke SpinaliS na tržiščih Slovaške, Češke in Poljske.

Družba SpinaliS pod svojo blagovno znamko že od leta 2000 izdeluje in prodaja posebno oblikovane stole, ki preprečujejo bolečine v hrbtu in pomagajo pravilni drži med sedenjem. Franšizno mrežo družba razvija od leta 2008, danes pa razen v Sloveniji, posluje še v 11 evropskih državah. Nove prejemnike franšize želijo poiskati v katerikoli državi.

SpinaliS, Češka Fot. SpinaliS Češka

Kot največjo prednost poslovanja v franšiznem sistemu vidi v tem, da ji ni potrebno odkrivati novega modela poslovanja, temveč uporablja preverjene, obstoječe modele in strategijo. To vse je velik prihranek časa in denarja in prinese veliko novih partnerjev.
Žaneta Badlikova

Žaneta Badlikova je postala imetnica master franšize blagovne znamke SpinaliS za tržišče Češke republike. Z lastnikom blagovne znamke se je po treh letih od podpisa prve pogodbe, dogovorila tudi za širitev na področje Slovaške in Poljske.

Njena odločitev, da se popolnoma posveti temu poslu, je bila povezana tudi s tem, da je zapustila svojo prejšnjo zaposlitev. – Zapustila sem svoj dotedanji privatni posel trenerja in se popolnoma posvetila razvoju mreže SpinaliS na Češkem. Na začetku sta mi bila najbolj v pomoč marketing in pa seveda know-how, ki sem ju dobila od matične družbe - pravi.

Kot največjo prednost poslovanja v franšiznem sistemu vidi, kot pravi, v tem, da ji ni potrebno odkrivati novega modela poslovanja, temveč uporablja preverjene, obstoječe modele in strategijo. - To vse je velik prihranek časa in denarja in prinese veliko novih partnerjev -pravi.

Začetek poslovanja je bil zaradi vsega tega močno olajšan in enostaven. To jo je ohrabrilo, da je razmišljala o bolj ambicioznih načrtih in že po dveh letih poslovanja na Češkem, razširila posel tudi na trg Slovaške. - Že v letu 2011 smo imeli štiri lastne in 18 franšiznih trgovin - pripoveduje.

Lansko leto je za nas pomenilo ponovno širitev meja naših poslovnih načrtov. – Storili smo še en korak in začeli širiti mrežo na Poljsko – dodaja Badlikova.

 

V treh letih na tri tržišča

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank