27.03.2014

Meni po Matiji

Gastro kotiček Wok by Matija iz Zagreba, je po enem letu poslovanja že podelil prvo franšizo. Zaenkat iščejo potencialne prejemnike franšize na Hrvaškem. Verjamejo tudi, da bi bil ta koncept uspešen tudi v sosednjih državah.

Wok by Matija je restavracija, v kateri pripravljajo specialitete izključno iz sestavin, pridelanih na ekoloških vrtovih. Prav restavracija je bila odprta leta 2013 v središču Zagreba. Avtor koncepta je Matija Nikolić, ki ga poznajo hrvaški gledalci iz priljubljene TV  oddaje »Masterchef«  Kot sam pravi, je vedno želel odpreti gostinski kotiček, kamor bi lahko ljudje skočili po nakupu ali poslovnem srečanju, na zdrave specialitete.

WOK by Matija Fot. Wok by Matija

Wok by Matija franšizije išče na področju cele Hrvaške, vendar pa ne izključuje širitve tudi izven nje, predvsem v sosednjih državah v regiji.

- Wok by Matija je znan ker je predvsem zdrava kombinacije okusa, vonja in barv. Vse jedi so pripravljene po lastnem originalnem receptu, kot kombinacija svetovnih kulinaričnih posebnosti in lokalne kuhinje. Edina povezava s kitajsko kuhinjo je, da so živila toplotno obdelana v woku, in izbira palčk - zaradi praktičnosti in specifičnosti embalaže - pojasnjuje Matija Nikolić.

Zanimivo je, da sestavine, ki se uporabljajo za pripravo jedi v tej restavraciji, so pridelek staršev Matije Nikolića, v osrčju naravnega parka "Mikin krč". Živila prihajajo tudi iz prijateljskih družinskih kmetij. Starši proizvajajo lastne domače rezance, narejene iz pšenične moke in jajc ekološke pridelave. V ponudbi so tudi naravni sokovi, ki jih pripravljajo iz svežih sezonskih sestavin.

Po enem letu dela, je bil odprt prvi franšizni lokal na Reki. Eden od razlogov, za Matija Nikolić širitev poslovanja preko  franšiznega sistema je želja, da čim več ljudi uživa hitro, vendar zdravo hrano. - Veseli smo, da bodo Rečani lahko uživali v novejših, boljših okusih - je dejal Nikolić.

Franšizo ponujajo na območju cele Hrvaške. - Možna je tudi širitev izven meja Hrvaške, tudi v sosednje države, in kasneje morda tudi še drugam po svetu. Največ povpraševanja za franšizo zaenkat prihaja z območja Jadranske obale.

Prejemnik franšize dobi pravico do uporabe imena, receptov in sedem dni usposabljanja v restavraciji v Zagrebu. Ker se meni spreminja glede na sezono, se franšizor zavezuje, da bo izvajal dodatno usposabljanje v mestih prejemnikov franšiz. - Z nakupom franšize postane prejemnik franšize privilegirani kupec tudi naših proizvodov, ker surovine kupuje po znatno nižjih cenah. V našem sistemu uporabljamo naše pripravljene omake in naše domače testenine, tako traja priprava jedi dve minuti za vsak obrok. Prav tako prejemniki franšize lahko računajo na promocijo in trženje z naše strani - pojasnjuje Nikolić.

Na vprašanje, ali je v teh težkih gospodarskih razmerah težko širiti franšizne mreže, Nikolić pravi, da ni nobenih podobnih restavracij na Hrvaškem, in da je zato lažje. - To je razvidno iz našega poslovanja. Medtem ko drugi zapirajo trgovine, se mi širimo in odpiramo nove - pravi.

Poleg franšiz, nameravajo še naprej širiti svojo lastno mrežo restavracij. Kmalu bo odprta nova restavracija v Zagrebu. Cilj je odprtje vsaj desetih restavracij ne samo v Zagrebu, temveč tudi drugje.

Meni po Matiji

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank