Znani brazilski nogometni klub Gremio se je pred kratkim odločil, da razvije lastno franšizo restavracij s hitro prehrano. S prodaja franšiz računa na dodaten vir prihodkov, ki bi ga kasneje uporabil tudi za investicije v nove igralce.
Odločitev je bazirala na oceni marketinške ekipe in dveh pomembnih dejstvih. V Braziliji naglo narašča število ljudi, ki pogosto jedo v restavracijah, medtem ko ima Gremio najbolj privržene navijače. - V državi, kjer se 37% domačega proračuna nameni hrani, ki se jo konzumira izven doma, smo potrebovali nov izdelek, ki bi nam omogočal izkoristiti priložnost ob dejstvu, da imamo najbolj zveste navijače v Braziliji - je dejal Beto Carvalho, marketing manager kluba.
Po podatkih na uradni spletni strani, namerava klub iz Porto Alegrea v naslednjih petih letih prodati več kot 90 franšiz. Cene se bodo v odvisnosti od velikosti restavracije, gibale med 80.000 do 270.000 dolarji (približno 60.000 do 200.000 evrov). "Privilegija" za nakup prvih franšize bodo deležni najprej podjetniki iz Porto Alegrea in okolice ter najboljše lokacije v soseskah z velikim številom navijačev tega nogometnega kluba.
Gremio je pri odločitvi glede imena restavracije vključil tudi svoje navijače, ki so glasovali na uradni spletni strani kluba. Izbrano ime, ki združuje glavno posebnost restavracije (burger) in zgodovino kluba oziroma letnico ustanovitve. Pod imenom "Hamburgueria 1903" naj bi že aprila odprli svojo prvo restavracijo. Notranjost restavracije bo seveda obarvana v barve kluba (modro-črno-belo).
Na podlagi te ideje je nekaj drugih nogometnih klubov ravno tako pričelo razmišljati o enakem poslovnem modelu. Naj vas spomnimo, da se je v Adriatic regiji podobna ideja že realizirala. Srbski klub Crvena Zvezda že od leta 2008 ponuja franšizo za specializirano trgovino Red Star Shop, kjer se prodajajo izdelki z oznakami kluba.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.