24.09.2014

Dobro zasnovana franšiza

FitCurves, največja svetovna veriga fitnes klubov za ženske želi pospešiti razvoj svoje franšizne mreže. Nove franšizije iščejo v Sloveniji in celotni Adriatic regiji.

Brez ličil, brez moških in brez ogledal - je neuradni moto svetovno največje fitnes franšize FitCurves. Koncept sta pred več 20-imi leti ustvarila Gary in Diane Heavin, z odprtjem fitnes kluba v Harlingenu, Teksas. Njun program je bil že na začetku delež izjemnega odziva, česar ustanovitelja nikakor nista pričakovala.

FitCurves Fot. FitCurves

FitCurves je v Guinnessovi knjigi rekordov, zabeležena kot "Največja fitnes franšiza na svetu." Revija Entrepreneur jo je leta 2009 proglasila za "Najboljšo novo franšizo" dve leti zapored in za "Fitnes franšizo št. 1" za obdobje šestih let. Tudi Ameriško franšizno združenje jo je leta 2009. razglasilo za "franšizo leta".

Novost je bila v intenzivnem treningu, ki je trajala le 30 minut, s kombinacijo treninga moči in kardiovaskularnih vadb z ustreznimi hidravličnimi napravami. Nov koncept je že kmalu dajal odlične rezultate in pritegnil ogromno število strank, ki so redno obiskovali FitCurves. Tri leta po ustanovitvi, leta 1995, je podjetje odprlo svojo prvo franšizno enoto. FitCurves ima danes več kot 11.000 fitnes klubov v 80. državah po svetu, s skupno več kot 4 milijone članic.

V Adriatic regiji trenutno poslujeta dva FitCurves franšizna kluba v Beogradu, Srbija. Po besedah g.Mikloš Forgača, managerja za razvoj blagovne znamke in vodenje mednarodne franšizne mreže, namerava podjetje pospešeno odpirati nove klube v celotni regiji. - FitCurves center je idealen za mesto ali področje z več kot 20.000 prebivalci - je dejal Forgač.

Bodoči partnerji FitCurves-ja morajo zagotoviti prostor v izmeri 130-180 kvadratnih metrov, ki se idealno nahaja v coni z veliko pešci, kar seveda vključuje tudi nakupovalne centre. Prejemnik FitCurves franšize bo deležen teritorialne ekskluzivnosti, promocijskih gradiv in stalne pomoči pri promociji in oglaševanju. Franšizor rednoe organizira srečanja, kjer prejemniki franšiz delijo svoje izkušnje in dobivajo ideje, ki jim bodo pomagala izboljšati njihovo poslovanje.

-Proces organiziranja in odprtje FitCurves kluba običajno traja dva do šest mesecev. Že v nekaj mesecih se pričakuje pozitivno tekoče poslovanje, medtem ko naj bi se celotna naložba franšiziju povrnila v dveha do štirih letih, odvisno od velikosti, pozicije in seveda prizadevnosti franšizija - pravi g.Mikloš Forgač.

Dodatne informacije o franšizi FitCurves so v našem katalogu franšiz.

Dobro zasnovana franšiza

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank