25.09.2017

"Fine note" za uspeh franšize

Franšizni sistem L’Arome se je v preteklem letu razširil na nekaj tržišč. Interesentom ponujajo več franšiznih formatov ter dobre pogoje za sodelovanje.

L’Arome je blagovna znamka točenih parfumov, ki se proizvajajo v Franciji, s široko paleto 230 dišav. Dišave se konstantno spreminjajo in prilagajajo potrebam tržišča. Kot smo že pisali v preteklosti, sta tvorca koncepta Davor in Zrinka Bagić iz Zagreba, ki sta mrežo parfumerij pod to blagovno znamko razširila po celotni Hrvaški. Blagovna znamka je v preteklem letu in v prvi polovici letošnjega leta doživela svojevrsten »bum«. Razširila se je na sedmih novih tržiščih – v Sloveniji, Srbiji, Kanadi, Izraelu, Italiji, na Slovaškem in Češkem.

L'Arome Fot. L'Arome parfumes

Za zagon L’Arome franšize potrebno od 2.000 do 6.000 evrov, odvisno od formata in velikosti prodajnega mesta. Za ta sistem je specifično, da ne zaračunavajo franšiznega nadomestila – niti vstopnega niti rednega (royalties).

Podjetnikom, ki se zanimajo za nakup te franšize, ponujajo nekaj formatov: klasična trgovina (parfumerija), stojnica (»otok«) v nakupovalnem središču ter franšizni kotiček (shop-in-shop). V odvisnosti od tržišča, se je L’Arome širil praktično na vse tri načine. - V Srbiji smo, na primer, podpisali pogodbo o master franšizi, prejemnik pa je v le nekaj mesecih odprl tri L’Arome parfumerije. V teh dneh bi morala biti odprta tudi četrta, poleg tega pa še dva franšizna kotička - pojasnjuje Davor Bagić. - V Kanadi in Izraelu imamo prav tako prejemnike master franšize, v teh državah pa smo do sedaj odprli po en franšizni kotiček v nakupovalnih središčih, v Sloveniji, na Slovaškem in Češkem pa ima L’Arome po eno trgovino - dodaja Bagić.

Trenutno je za blagovno znamko L’Arome največje tržišče Italija, kjer sta odprti dve L’Arome trgovini – v Palermu in Rimu – ter 27 L’Arome franšiznih kotičkov. - Italijansko tržišče ima velik potencial, zato smo sredi junija začeli z močno marketinško kampanjo,ki je že izzvala velik interes lokalnih investitorjev. Mnogi od njih želijo postati prejemniki naše franšize, zato v nekaj mesecih pričakujemo otvoritev sedmih L’Arome franšiznih trgovin, poleg tega pa več kot 50 franšiznih kotičkov po celi Italiji - pravi Bagić.

Kot pravi, je za zagon L’Arome franšize potrebno od 2.000 do 6.000 evrov, odvisno od formata in velikosti prodajnega mesta. Za ta sistem je specifično, da ne zaračunavajo franšiznega nadomestila – niti vstopnega niti rednega (royalties). Poleg tega je L’Arome klasična distribucijska franšiza z zelo ugodnimi prodajnimi pogoji. - Marža naših franšizojemalcev je znatno višja od povprečne marže v industriji parfumov in znaša od 100 do 300%. Zato se investicija za L’Arome trgovino lahko povrne že v 12 mesecih, pri franšiznem kotičku pa v le nekaj mesecih. Kljub temu je potrebno poudariti, da je to odvisno od lokacije trgovine ter obiskanosti le te. Zato smo mi tukaj, da svetujemo pri izbiri lokacije ter izdelamo finančno oceno prometa in obrata investicije - pojasnjuje Davor Bagić.

Fine note za uspeh franšize

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank