Keltski duh iz osrčja Vegasa
Tilted Kilt ni običajen športni pub. Čeprav je največ stalnih strank športnih navdušencev, v lokale te ameriške verige prihajajo tudi tisti, ki si želijo uživati v edinstveni postrežbi in dobri kulinariki. Prvi Tilted Kilt je bil odprt leta 2003 v Las Vegasu, želja lastnikov pa je bila vidna že na pragu lokala – z notranjostjo in izbiro hrane in pijače jim je uspelo ustvariti »keltsko« vzdušje. Poleg tega je še ena podrobnost hitro postala zaščitni znak in nekaj, kar jih izpostavlja od ostale ponudbe na trgu. To so privlačne natakarice in natakarji, ki so danes po celem svetu znani kot Tilted Kilt Girls & Boys™. Veliko priljubljenost pa Tilted Kilt ni dosegel samo zahvaljujoč atraktivni postavi zaposlenih, ampak tudi z veliko izbiro hrane in pijač. Gostom ponujajo desetino jedi iz tradicionalne in sodobne ameriške, irske in škotske kuhinje. Na razpolago je tudi okoli trideset vrst točenega in ustekleničenega piva. V duhu tipičnega športnega lokala, pa lokal dopolnjujejo LCD televizije, na katerih ljubitelji športa lahko spremljajo aktualne športne dogodke.
Koncept se je iz Las Vegasa zelo hitro razširil po celi Ameriki, zatem pa še izven meja matičnega tržišča.
Danes pod to blagovno znamko posluje več kot 100 pubov, franšiza pa se zdaj ponuja tudi partnerjem, ki bi želeli odpreti in voditi Tilted Kilt v kateri izmed držav naše regije.
Kot pravi Willim Edwards, direktor podjetja EGS, ki je zadolženo za širitev verige v Srednji Evropi, partnerje iščejo med močnimi, marketinško usmerjenimi podjetji, ki že imajo izkušnje v gostinstvu ter bi lahko zagotovila atraktivne lokacije za lokal. Tipičen Tilted Kilt obsega med 450 in 900 m2. "Kandidati bi morali imeti tudi urejeno logistično podporo in zanesljivo verigo dobaviteljev. Predvideva se, da dobro poznajo lokalne trge" - dodaja Edwards.
Prejemnik licence (Area Licencee) bo pet tednov preživel na izobraževanju na sedežu podjetja v Arizoni, kasneje pa bo imel na voljo tudi tim za podporo na sami lokaciji in sicer sedem dni pred in po otvoritvi puba. Gradivo, ki mu bo pomagalo pri izobraževanju in nadaljnjem poslovanju, bo stalno dostopno na spletu. "Podjetje bo poleg usposabljanja nudilo podporo tudi pri marketingu. Dobil bo vso potrebno gradivo za oglaševanje na radiju, televiziji ali v časopisu" - poudarja Edwards.
Za zagon Tilted Kilt puba je potrebno zagotoviti znatna finančna sredstva, v ZDA je to znesek okoli milijon ameriških dolarjev. Investicija pokriva tako vse stroške prilagoditve lokala arhitekturnim in oblikovnim standardom blagovne znamke, kot tudi stroške nabave in implementacije opreme in rekvizitov, ki so specifični za ta koncept.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Trg izvenšolskih dejavnosti za otroke nenehno raste. Je tudi priložnost za koncept Edukida, ki bo od letos otrokom iz tega dela Evrope nudil svoje izobraževalne delavnice z LEGO kockami in izvirne spremljevalne programe.
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Lansko leto je v Beograd prispela slovenska franšiza – pekarna za pse "Hov-Hov". Prvo poslovalnico so odprli v naselju Belville.