Mini Pani širi sistem
Mini Pani pekarne lahko trenutno najdemo v treh mestih – Požegi, Slavonskem Brodu in v Čakovcu. Kot so iz Mini Pani najavili na začetku leta, se potencialnim prejemnikom franšize na Hrvaškem nudijo trije formati – spot pekarna, »shop-in-shop« koncept ter komercialni »otok«, oblikovan za nakupovalna središča. Mini Pani, kot dajalec franšize, jamči za zanesljivo in pravočasno logistično podporo – dostava peciva do prodajnega mesta brez prekinitev hladne verige, pri tem pa prejemnik franšize pecivo pripravlja in peče po vnaprej definiranih navodilih. Kot pravijo v podjetju Mini Pani je s tem zagotovljena izenačena kakovost izdelkov. Potencialni prejemnik franšize mora zagotoviti prodajni prostor od 5 do 20 m2 na prometni lokaciji. Prodajno mesto se uredi s strokovno pomočjo in svetovanjem terenskih sodelavcev Mini Panija.
Prejemniki franšize dobijo v uporabo spot pečico, vitrino za razstavljanje peciva ter ekskluzivne pravice za določeno območje. "Pripravljamo nove lokacije, ki se bodo odprle že na začetku leta 2017, od pomladi pa bomo osredotočeni na Primorje" - pravi Kornelia Šild-Ferenc, vodja oddelka prodaje in marketinga v podjetju Mini Pani.
Kot glavno prednost Mini Panija navaja dejstvo, da ta franšiza ne zahteva visokih investicij ob tem pa ima v primerjavi s podobnimi sistemi bolj raznoliko ponudbo saj poleg klasičnih peciv nudijo še bureke, rogljičke, prstke (fingers) ter ožete sokove in kave.
Mini Pani poleg Hrvaške uspešno posluje še v Srbiji, Črni Gori, Makedoniji, Sloveniji, Bosni in Hercegovini in na Madžarskem.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.