"Ameriški dinner" na lovu za partnerji
Denny’s je na svojem matičnem tržišču, v Združenih državah Amerike, sinonim za klasični "american dinner" - družinsko restavracijo neformalnega obedovanja v kateri se streže tipična ameriška hrana: palačinke, omlete, vaflji, hamburgerji, bifteki, sendviči… Goste strežejo že več kot 60 let. V tem trenutku si lastijo več kot 1700 restavracij v 14 državah sveta. V portfelju pa še vedno nimajo evropskih držav. Denny’s letos načrtuje spremembe na tem področju, med trgi, na katerih želi odpreti restavracije in že išče franšizne partnerje, se nahajajo tudi države naše regije.
"Menimo, da je prišel čas za vstop na evropska tržišča. Zavedamo se, da ne bomo edina ameriška blagovna znamka, ki se bo borila za naklonjenost kupcev, a menimo, da je Evropa še naprej odprta za nove koncepte, pod pogojem, da izpolnjujejo želje in pričakovanja gostov" - pravi William Edwards, direktor podjetja EGS, ki zastopa blagovno znamko Denny’s na mednarodnih trgih.
Kot pravi Edwards, Denny’s načrtuje razvoj celotne mreže restavracij na vsakem od posameznih trgov ter na različnih oblikah lokacij. Restavracije bi se lahko odpirale na letališčih, v bližini fakultet, nakupovalnih središčih, pa tudi v mestnih središčih – predvsem na območjih z veliko prometa.
"Ponudba naših restavracij je namenjena vsem skupinam potrošnikov – družinam z otroki, mladim, odraslim, starejšim osebam. Jedilnik je obsežen in zajema vsa obdobja dneva. Strežemo zajtrk, kosilo in večerjo, pa tudi »nočne« obroke saj Denny’s dela non-stop, 24 ur, sedem dni v tednu. V naših restavracijah strežemo tudi alkoholne pijače in seveda jedi, ki so značilne za lokalno kulinariko" - dodaja William Edwards.
Ponujajo tri oblike franšiz glede na vrsto restavracije. Majhen Denny’s s površino od 70 do 250 m2 je idealen za nakupovalna središča in prehranske oddelke, letališča, železniške postaje, območja okrog fakultet. Standardni Denny’s s površino od 300 do 800 m2 je projektiran za samostojne stavbe, lokale v mestnih središčih ali velikih nakupovalnih središčih. Na drugi strani pa je Denny’s on-the-go prirejen za lokacije ob avtocestah in velikih križiščih in obsega od 250 do 500 m2 površine.
Partnerje, ki bi kupili franšizo in razvijali mrežo restavracij na lokalnem trgu, Denny’s išče med močnimi podjetji ali investitorji z izkušnjami in dokazanimi rezultati v gostinski ali podobni branži. Pa ne brez razloga. Namreč, ker načrtujejo v čim krajšem času odpreti večje število restavracij, mora imeti franšizni partner, poleg izkušenj in znanja, tudi znatna finančna sredstva za otvoritev več restavracij.
Denny’s načeloma nima nič proti, če bi bili partnerji podjetja, ki že sodelujejo ali so prejemniki franšize katere od ameriških blagovnih znamk. "Denny’s se od že prisotnih ameriških verig razlikuje tako s ponudbo kot tudi s storitvami" - opozarja William Edwards. "Izkušen partner pa bo zadetek v polno"- dodaja.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.
Računovodsko podjetje Unija je odprla prvo franšizno enoto. Cilj je širjenje in razvoj franšizne mreže v vseh državah v regiji.
Gruppo Dam je italijansko podjetje, specializirano za proizvodnjo in distribucijo zobozdravstvene opreme. Išče franšizne partnerje na Hrvaškem in v Sloveniji za razvoj distribucijske mreže za izdelke podjetja Fresissima®. Katere pogoje bi morali izpolnjevati bodoči partnerji?
Med iskanjem dela se je odločila za franšizo. Isidora Tepavčević že dve leti uspešno posluje kot prejemnik franšize srbskega podjetja Fly Fly Travel.