15.11.2016

Za "veselo glino" ni meja

O prvih reakcijah potrošnikov, zainteresiranih za franšizo ter oblikah sodelovanja, smo govorili z Nediljko Dokozić, JumpingClay Hrvaška.

V Zagrebu so bile pred kratkim odprte prve JumpingClay akademije – trgovine-delavnice v katerih lahko kupimo JumpingClay glino in obiščemo tečaj oblikovanja. Glede na to, da JumpingClay na naših prostorih posluje pod franšizo, je koncept dostopen tudi v Sloveniji in ostalih trgih naše regije – v obliki master, single-unit ali store franšize (franšiza za eno trgovino). Nediljka Dokozić, prejemnica "super" master franšize za področje Adriatica pravi, da so se ob tem odprle nove možnosti, s tem pa tudi nove oblike sodelovanja. Glede na to, da je tudi sama lastnica dveh akademij v Zagrebu, smo se z Nediljko Dokozić pogovarjali o prvih izkušnjah, kakšno podporo lahko ponudi bodočim prejemnikom franšize ter kakšne so vse možnosti, da postanemo del JumpingClay mreže.

JumpingClay Fot. JumpingClay Hrvatska

"Kot "super master franšizorji" imamo svobodo pri omogočanju prve ali druge oblike, zainteresirani iz cele regije, ki so prepoznali koncept, pa nam se že oglašajo. Moram poudariti, da smo odlična nadgradnja za že obstoječe igralnice in ostale otroške vsebine."
Nediljka Dokozić

Delate že nekaj mesecev, sami ste odprli prve objekte. Iz lastnih izkušenj nam opišite delovanje franšize?

Res je, delamo od poletja, a prvi rezultati pravzaprav šele prihajajo saj poletno obdobje ni najboljše za primerjavo. Malo verjetno je, da nov posel lahko daje zadovoljive rezultate že v prvih mesecih, prednost franšize pa je ravno dodelan sistem po katerem delate in rezultati so očitni in mi smo zelo zadovoljni. Seveda poslovanje prilagajamo potrebam naših kupcev in otrok, ki nas obiskujejo in to je zelo pomembno za vsak posel. Všeč mi je ta doza svobode saj lahko pokažemo svojo podjetnost, ustvarjalnost in ideje.

Vi ste prejemnik tim. "super master franšize" za vse države naše regije (Adriatic) vključno z Albanijo. Ali imate pravice za podeljevanje izključno master franšiz ali se vam lahko oglasijo tudi interesenti za posamično (single-unit ali store) franšizo?

Kot "super master franšizorji" imamo svobodo pri omogočanju prve ali druge oblike, zainteresirani iz cele regije, ki so prepoznali koncept, pa nam se že oglašajo. Moram poudariti, da smo odlična nadgradnja za že obstoječe igralnice in ostale otroške vsebine o čemer priča tudi primer mojih kolegov iz Italije, ki so z nakupom franšize, s katero so obogatili ponudbo svojih igralnic po celi državi, naredili odlično potezo.

Ali to pomeni, da je taka oblika franšiznega kotička dostopna tudi zainteresiranim v regiji?

Prav to je eden od modelov širjenja, na nas, dajalcu franšize, pa je odločitev katero obliko franšize lahko dodelimo. Če si nekdo v vsakdanjem poslovanju želi izvajati ali dodajati JumpingClay programe, ni nobenega razloga, da jim tega ne omogočimo. Edino na kar smo pri tem pozorni je, da našim franšizorjem zagotovimo ekskluzivnost na območju nekaj kilometrov. To je resnično zgodba brez konca enako kot domišljija nima meja. Po preteklih izkušnjah smo dojeli, da je to odlična zadeva, ki se lahko uporabi vsestransko. Enako kot lahko igralnice dopolnijo svoje poslovanje, lahko tudi hoteli svojim otroškim klubom ponudijo popolnoma novo dimenzijo, vrtci dopolnilno dejavnost – kombinacij je nešteto, mi pa smo tukaj, da jih poskusimo realizirati. O konkretnih denarnih sredstvih za takšne oblike je težko govoriti saj je vse odvisno od konkretnega primera.

Ali se pogoji za master oziroma single-unit franšizo po državah razlikujejo ali so enaki za vse države v regiji?

Kar se tiče izobraževanja, so splošni pogoji enaki za vse, seveda pa se master in store franšizi razlikujeta, vsak v svojem področju delovanja. Cene za store so v vseh državah enake oziroma so prilagojene tako, da so za vse enako sprejemljive. Master franšize pa se seveda razlikujejo, med drugim tudi zaradi različne velikosti tržišča.

Opišite nam vaše zadolžitve, kako pomagate prejemnikom, konkretno kakšno podporo lahko pričakujejo od Vas?

Mi smo tim. "tehnična podpora", za vse nejasnosti v povezavi s samim poslovanjem, izvajanjem in prilagoditvami procesa, če ima kdo idejo a ne ve kako naprej, smo tukaj, da skupaj poiščemo pot. Eno takih vprašanj je tudi zaloga blaga, ki jo imamo v svojih akademijah. Glede na to, da naša glina zelo dolgo potuje, je potreben neprestan pregled nad tržiščem in skladiščem. Z delovanjem na več straneh imamo velik potencial vzajemnega dopolnjevanja, da nebi izgubljali časa pa smo mi edini stik, ki to organizira. Zelo pomembna je tudi sama moč blagovne znamke, ki to resnično je, a jo je potrebno približati lokalnim kupcem in prav to je marketinški del, ki ga izvajamo mi in vsi dobijo dodelane modele in priprave.

Ali obstaja, če se tako izrazimo, idealen profil prejemnika JumpingClay franšize?

Iskreno povedano nam to vprašanje postavljajo vsak dan in zagotovo lahko trdim, da je edina pomembna stvar v tem poslu, da smo delovni in imamo željo nekaj doseči in narediti. Popolnoma enostavno in to potrjuje tudi naš primer v Akademijah, kje smo sestavljeni iz različnih poklicev in nam gre zelo dobro od rok to kar delamo.

Za veselo glino ni meja

Do sedaj ni komentarjev na članek. Naj bo tvoj prvi.

Forum 4 tem, 4 komentarji

želite več?

newsletter Franchising.si

If you see this, leave this form field blank