Še en trg za Ticket Com
Podjetje ISR Marketing je na začetku leta postalo prejemnik master franšize Ticket Com za področje Slovenije. Aprila 2016 so že začeli s svojo prvo kampanjo s slovenskim supermarketom Merkur. Lastnik podjetja ISR Marketing Sergei Iangirov pravi, da nameravajo mrežo razširiti po celi Sloveniji in sicer z dajanjem posamičnih franšiz, poudarja pa, da se zaveda, da Slovenija ni veliko tržišče. "Želimo se pogovarjati z vsemi, ki bi si želeli postati del našega tima kot prejemniki franšize Ticket Com. Ker pa Slovenija ni velika, so Ljubljana, Kranj, Maribor, Celje ter jadranska obala – Koper, Portorož, Izola in Piran – regije na katere računamo in kjer bi lahko našli potencialne partnerje" pravi Iangirov.
Čeprav je koncept Ticket Com precej enostaven za razumevanje, vseeno obstaja veliko zanimivih aspektov, ki se skrivajo znotraj le tega. Zato mora vsak, ki postane prejemnik te franšize, opraviti izobraževanje. "To jim omogoča, da ne naredijo tipičnih napak, nepotrebnih potez, temveč da lahko delajo tisto, kar dela celoten koncept Ticket Com – služijo denar in so koristni za lokalno skupnost. Sedemnajstletne izkušnje omogočajo široko znanje, ki je potrebno za uspešen razvoj. Vsaka država ima svojo razvojno pot, saj je ta odvisna od notranje poslovne kulture in poslovnih odnosov. Osnove pa so povsod enake" pojasnjuje Iangirov.
Ticket Com je lansko leto začel poslovati tudi na Hrvaškem. Ta franšiza, ki izvira iz Francije, posluje v več kot 100 državah. Njihova ideja je, da lokalna podjetja oglašujejo na hrbtni strani računov iz trgovin, bencinskih servisov ali restavracij s hitro prehrano. Pogosto so oglasi v obliki kuponov, ki jih potrošniki želijo shraniti in uporabiti.
Iangirov pravi, da je lahko uspešen vsak, ki je pripravljen sprejeti novo vrsto znanja ter je odgovoren in hiter pri sprejemanju odločitev. Seveda pomagajo tudi prodajne izkušnje. "Naše izkušnje kažejo, da obstaja velika razlika v starosti prejemnikov franšiz. Edin skupna lastnost je, da so vsi aktivni ljudje, neodvisni posamezniki, njihovi prihodki pa so odraz njihove aktivnosti in angažiranja" poudarja Iangirov.
Preberite članke
Flash, eden največjih evropskih ponudnikov profesionalnih uslug izrednega prevoza, začenja z novim franšiznim programom. Cilj - povečanje mreže prevoznikov in partnerjev preko cele Evrope. Kupce franšize iščejo tudi v Sloveniji.
Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaga podjetjem ter kakšno je zanimanje za storitev "rezanja stroškov" v regiji, nam odkriva Nikola Oršanić, prejemnik ERA franšize
Kako je Printbox prinesel revolucijo v storitvah kopiranja, skeniranja in tiskanja, kaj vse so dosegli do sedaj in kaj nameravajo v prihodnosti, nam bo povedal Luka Jarc.
Kako se oglaševalci odzivajo na Ticket Com franšizo, ali obstaja zanimanje za tovrstno poslovanje in kaj najbolj zanima prejemnike franšiz, nam odgovarja Damir Jurković.
Slovensko računovodsko podjetje Unija, po državah naše regije, svoje poslovanje širi tudi na poljski trg.
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.