Naslednji korak – franšiza
Veriga hitre prehrane Hot Horse ima v Sloveniji tri poslovalnice, prva pa je bila odprta davnega leta 1995. Njihovi proizvodi iz konjskega mesa – hamburgerji, tortilje, solate, hot dogi, paštete in celo golaž – so med Slovenci zelo hitro postali pravi trend, govori vodja franšiznega poslovanja Matej Pogačnik. Kot pravi, je podjetje po dveh desetletjih dela doseglo določen nivo razvoja in zdaj je prišel čas za nadaljnjo rast. "Odločili smo se, da je franšizing najustreznejši model za razvoj. Na eni strani prejemniki zagotavljajo kadrovske vire in lokalno podporo, dajalec franšize pa zagotavlja priložnost za razvoj in priznano blagovno znamko" - pravi Pogačnik. Franšizo si trenutno želijo razširiti samo v Sloveniji, so pa pripravljeni na pogovore tudi z resnimi kandidati iz drugih držav.
Pogačnik pravi, da je najbolj pomembno, da prejemnik verjame v blagovno znamko in njen uspeh. "Pogoji se na eni strani nanašajo na osebne značilnosti prejemnika, na drugi strani pa na poslovne oziroma finančne značilnosti. Zelo pomembno je, da ima kandidat razvit podjetniški duh in zaupanje v blagovno znamko Hot Horse ter se najde v gostinstvu in delu z ljudmi. Idealni kandidati so dinamične osebe, ki so pripravljene spoštovati naše vrednote: prijaznost, iskrenost in transparentnost. Poleg tega morajo skrbeti, da so izdelki vedno kakovostni in sveži, da je zadovoljstvo kupca na prvem mestu, storitev hitra in lokal urejen" - pravi Pogačnik.
Na drugi strani mora prejemnik franšize priskrbeti lokal in zaposlene. Franšizno nadomestilo znaša 10.000 EUR, celotna investicija pa je odvisna od same oblike lokala. Mesečna nadomestila znašajo šest odstotkov od prihodkov. "Trenutno pripravljamo bolj ugoden model kioska, ki bo dostopen tudi v manjših krajih" - pravi Pogačnik.
Prejemnik franšize pridobi možnost poslovanja pod blagovno znamko Hot Horse, opremo za prodajno enoto, programsko opremo, ki omogoča učinkovitejše poslovanje, prvo dobavo blaga, operativni priročnik, ki predstavlja svojevrsten vodič za poslovanje in kontinuiran razvoj proizvodov.
Preberite članke
Priprava in prodaja sušija je lahko izjemno ugodna poslovna priložnost - še posebej, če posel poteka pod franžizo Sushi by A’s, pravi Blagoje Spasojević, prejemnik te franšize v Sloveniji.
Sushi by A's, zasnova franšize, ki temelji na pripravi in prodaji sušija v okviru trgovskih verig, je razširil svojo mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji, ter napoveduje prihod na nove trge.
Denny’s bo prvo restavracijo na evropskih tleh odprl v Veliki Britaniji. Ameriška veriga je zainteresirana tudi za tržišča naše regije.
V čem se Mini Pani razlikuje od podobnih sistemov, kakšna je komparativna prednost za prejemnike te franšize ter kateri format je najbolj zastopan, nam odkriva Zsolt Polhe
Gostinska koncepta Easy Wine in Easy Beer sta že nekaj let prava atrakcija za stanovalce in turiste glavnega mesta Latvije. Kaj naredi to franšizo tako posebno?
Najbolj brano
Poslovanje svojega podjetja lahko vodite s pomočjo franšizinga v okviru oziroma pod imenom znane svetovne blagovne znamke. Nekatere največje svetovne blagovne znamke uporabljajo ta način poslovanja. Zato torej - poskusite spoznati, kaj je v bistvu franšizno poslovanje.
Franšizni sistem Surf’n’Fries že tretje leto posluje na avstrijskem tržišču. O tem kako se je vse začelo in kaj je do zdaj dosegel govori prejemnik franšize Lukas Lenzinger.
Španski Naturhouse išče partnerje za razvoj franšizne mreže tudi na slovenskem trgu. V to so jih prepričale tudi dobre izkušnje iz držav srednje Evrope.
»Šola hitrega branja in modrega učenja« vstopi na slovenski trg. Master franšizorji Helena in Hrvoje Tkalčić razkrivata pogoje za prevzem franšize.
Suzana Daković iz Banja Luke v BiH je prva prejemnica franšize »Dve šmizle«. Prihodnje leto bo proslavljala jubilejno deseto obletnico poslovanja.