"Naredili smo vse, da bi bila Mini Pani maksimalno ugodna franšiza. Ta posel je vsekakor priložnost, da si nekdo z minimalnimi sredstvi zagotovi posel in postane "sam svoj šef". Govorimo o družinskem poslu, ki lahko zagotovi dostojen zaslužek"
Kornelia Šild-Ferenc
Ponedeljek
23.05.2016
Kaj potrebujemo za zagon Mini Pani franšize, po čem se razlikujejo od podobnih konceptov in kaj pričakujejo od prihajajočega Sejma franšiz v Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
 

Mini Pani ima v svoji franšizni mreži več kot 500 franšiz v raznih državah. Do nedavno so se razvijali predvsem v Srbiji, Bosni in Hercegovini in Makedoniji, lansko leto pa so zakorakali tudi na tržišča Evropske unije. Prva "postaja" je bila Madžarska, v začetku letošnjega leta pa so franšizo ponudili še na Hrvaškem in v Sloveniji. Do potankosti definiran in dovršen koncept bodo predstavili tudi na Sejmu franšiz, finančnih in svetovalnih storitev (FEC), ki bo v začetku junija potekal v Opatiji. Za letos so priskrbeli vrsto ugodnosti – predvsem, Mini Pani franšiza ne predvideva nikakršnega franšiznega nadomestila in posel se, po besedah Kornelije Šild-Ferenc, vodje oddelka prodaje in marketinga, lahko vzpostavi z majhnim vložkom.

Na začetku letošnjega leta ste začeli širiti franšizno mrežo na Hrvaškem in v Sloveniji. Kakšni so pogoji za tiste, ki razmišljajo o prevzemu Mini Pani franšize?

Prejemnik franšize mora zagotoviti od 5 do 20 kvadratnih metrov velik prostor, ki je lahko najet, je pa idealno, če je v lastništvu prejemnika franšize. Mini Pani je lahko spot-pekarna, »shop-in-shop« koncept ali pač otok v katerem od nakupovalnih središč.

Na začetku smo predvidevali franšizna nadomestila, a smo se na koncu vseeno odločili, da potencialnim prejemnikom letos ponudimo veliko olajšavo in naredimo vstop v Mini Pani franšizni sistem maksimalno ugoden in dostopen čim večjem številu podjetnikov – ne zaračunavamo vstopnega nadomestila, niti prispevkov za stroške marketinga. Prejemniki franšize po začetnih pogovorih takoj podpišejo franšizno pogodbo, v zameno pa dobijo v brezplačno uporabo spot-pečico – v kateri se pečejo zamrznjena peciva Mini Pani - vitrino za prodajo peciva, poleg tega pa še ekskluzivne pravice za določeno področje. Prejemnik franšize se obveže, da bo upošteval navodila, ki jim jih predlagamo mi kot dajalci franšize, saj vse to koristi uspešnemu poslu. V tem poslu smo že 15 let in razpolagamo z know-how konceptom, katerega neprestano širimo na podlagi praktičnih izkušenj.

Kdo so za vas idealni prejemniki franšize?

Naredili smo vse, da bi bila Mini Pani maksimalno ugodna franšiza. Ta posel je vsekakor priložnost, da si nekdo z minimalnimi sredstvi zagotovi posel in postane "sam svoj šef". Govorimo o družinskem poslu, ki lahko zagotovi dostojen zaslužek. Cel koncept poslovanja in sortiment Mini Pani peciva se lahko implementira v obstoječi lokal, ki že opravlja določeno dejavnost in izpolnjuje pogoje za zaključno obdelavo in prodajo prehranskih izdelkov.

Kaj poslovni koncept Mini Pani izpostavlja od ostale konkurence, ki je že prisotna na hrvaških in slovenskih tržiščih?

Osnovna prednost Mini Panija je prav to o čemer sva govorila – ne obstajajo posebni pogoji za zagon posla, predvsem ne zahtevamo visokih investicij, pa tudi kasneje med poslovanjem ni stroškov iz naslova uporabe franšize.

Poleg tega je naša paleta izdelkov bogatejša od podobnih poslovnih konceptov, saj ponujamo bureke, rogljičke, prste (fingers), pa tudi ožete naravne sokove in kave.

Tudi letos boste eden od razstavljalcev na Sejmu franšiz, finančnih in svetovalnih storitev v Opatiji, ki se bo odvijal v začetku junija. Zakaj ste se odločili za sodelovanje na FEC-u?

Na sejmu franšiz v Opatiji smo sodelovali tudi lansko leto. Takrat smo želeli predvsem predstaviti blagovno znamko, saj smo že intenzivno razmišljali o vstopu na hrvaško tržišče. Sodelovanje na FEC-u je bil eden od načinov raziskave tržišča, da slišimo mnenja obiskovalcev in drugih udeležencev, ter preverimo ali je na tem tržišču prostor tudi za nas. Dobili smo zelo pozitivne izkušnje in to nas je dodatno motiviralo, da ponudimo franšizo na Hrvaško, kar smo v začetku letošnjega leta tudi storili.

Letos bomo nastopili s konkretno ponudbo oziroma z definiranim franšiznim konceptom. Sejem bo potekal na začetku poletne sezone in mislimo, da je to idealen čas in prostor za predstavitev Mini Pani franšize.


Zanimivosti na forumu